Event veld altijd gebruiken bij events

Discussie in 'Overig archief' gestart door ienemienie, 28 Maart 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Zou het een goed idee zijn om het event veld altijd te gebruiken met events? Misschien dat BP tzt meerdere weilanden kan bouwen. Dan krijgen de dieren ook een keertje rust. Al die stress steeds met het weghalen en neerklappen van de stallen.Arme beesten.En voor de farmers is het ook relaxter spelen.

Laatste bewerkt: 28 Maart 2018
  2. miekekoning

miekekoning Veteraan

Dit is niet iets waarvan ik vermoed dat dit gaat gebeuren.
    Het leuke aan dit spel is keuzes maken. Kies je ervoor om een event te spelen of wil je voorraad bouwen en wat voor voorraad dan? Gewassen, dieren, producten of boomvruchten.
    De beloningen voor events zijn vaak iets wat spelers graag willen hebben en daardoor kiezen spelers graag voor de events ook als dat betekend dat je andere dingen niet kan doen.

Daarnaast is het zo dat jouw idee de marktwerking volledig in de war zal brengen. Spelers kunnen heel veel spullen op voorraad maken waardoor er een overvloed aan spullen op de markt komt.
    O ok bij events waarbij er spullen gevraagd worden gevraagd worden zoals een top 1000 is het evenwicht helemaal weg.

Bedenk je dan nog eens hoeveel extra werk dit oplevert voor spelers die geen knechten hebben. Dat is haast niet te doen en daardoor zullen de spelers die geen gebruik maken van knechten een behoorlijke achterstand oplopen.
    Mogelijk besluiten een aantal van die spelers zelfs om te stoppen met het spel en dat is echt iets wat we niet willen.

Ik hoop dat je door deze uitleg snapt dat ik te veel nadelen van je idee zie om dit verder te bespreken binnen het team.

Tevens wil ik je erop wijzen dat Enquêtes in deze sectie zijn niet toegestaan en worden zonder waarschuwing verwijderd, zoals ik reeds gedaan heb.
    Ik adviseer je deze link even te lezen daarin staat precies wat de bedoeling is van dit deel van het forum. https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/stop-lees-dit-eerst-voordat-je-gaat-posten.7695/

Borkie vindt dit leuk.
  3. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Bedankt voor je duidelijke uitleg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.