event van morgen ???

Discussie in 'Help archief' gestart door Fam.Farmer, 19 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Even een vraagje morgen gaat volgens de kalender het time race vliegevent van start maar waar is de FAQ of heb ik ergens overheen gelezen ?????

2. thea1963

thea1963 Forum freak

3. Fam.Farmer

Bedankt waarom weten wij dat nu weer niet, staat in onze kalender dat ie de 20 start en als dit niet gebeurd zou een mededeling wel op zijn plaats zijn lijkt mij. En ja ik weet dat de kalender geen definitief iets is maar een uitleg of mededeling dat iets wordt uitgesteld zou toch wel het minste kunnen zijn toch???>:(

Moeten we weer naar buitenlandse sites voor info :cry:

4. Borkie

Borkie Levende forumlegende

We krijgen vanzelf de aankondiging wanneer het event begint... waarom een aankondiging over een uitstel als er nog niet eens een aankondiging is geweest over de aanvang...-.- heb gewoon geduld:music:

5. thea1963

thea1963 Forum freak

De 22ste starten er wel 2 events (+ renzo is 3) tegelijkertijd volgens de eventkalender :wuerg: xD

Borkie vindt dit leuk.
  6. Fam.Farmer

Wat dacht je als je op het laatste moment toch te horen krijg dat het event doorgaat is het fijn als je lange gewassen neer kan zetten, nu blijf je twijfelen of er weer niet heel laat info verstrekt is aan ons mod team.

7. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

De faq verschijnt altijd om tien uur 's morgens op de dag voor het event start, dus dan heb je nog 28 uur om lange gewassen op te zetten. Me dunkt dat je dan hele flinke gewassen op kunt zetten.

In de kalender staat trouwens ook heel duidelijk aangegeven dat de aangegeven data pas vaststaan als de OA is geplaatst.

Laatste bewerkt: 19 Februari 2018
    Angelique.., voesje, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. theav71

theav71 Levende forumlegende

Nee hoor, een faq verschijnt niet altijd in de ochtend. Het is in het verleden vaker gebeurd dat een faq net voor of na het tijdstip is geplaatst dat je nog 20 uurs bomen neer zou kunnen zetten. Dus snap best dat Fam.Farmer graag wat wilde weten.

Borkie vindt dit leuk.
  9. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

De event kalender staat niet voor niets bij de geruchten, geen garantie dat de uitvoering daadwerkelijk zo zal zijn. En events officieel aankondigen doen wij hier alleen maar strikt volgens de aanwijzingen van BP. Vandaar dat ik vandaag nog niks heb aangekondigd en waar jullie nu op zitten wachten zal er morgen ook nog niet zijn.

10. Fam.Farmer

Dat snap ik ook, ik wilde alleen vragen, omdat de kalender 95% van de tijd wel volgens de kalender gaat, of het misschien mogelijk is als een event later begint of jullie daar dan melding van kunnen doen, op veel andere fora doen ze dat wel dus de info is er wel , mijn vraag is waarom wij dit hier op de Nederlandse fora niet doen en/of het hier misschien ook mogelijk zou kunnen zijn. Weet je iets meer en kun je daar bij het oogsten/planten/plannen van je boerderij rekening mee houden. Ik vraag niet of jullie het event alvast officieel willen aankondigen maar tot wanneer het event tenminste is uitgesteld,dat is alles.

Als voorbeeld zie post 2 van theav71 het duitse forum.
    http://de.bigpoint.com/farmerama/board/index.php?threads/event-vorschau-februar.71085/#post-3370470

Als het daar kan en mag, waarom dan niet bij ons, dat was mijn vraag.

Laatste bewerkt: 20 Februari 2018
    -matthias1952- en .Fisherman. vinden dit leuk.
  11. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik doe geen uitspraken over wat andere forums doen, ik meld alleen dat wij hier op het Nederlandse doen wat BP van ons vraagt/verwacht.

Angelique.. vindt dit leuk.
  12. Fam.Farmer

Sorry maar dat vind ik wel een beetje raar dat BP van jullie verwacht/vraagt om dit niet aan ons te melden dat een event 2 of 3 dagen vertraagd is, het kan toch niet de bedoeling zijn dat andere fora dat wel mogen maar op ons forum niet. Dat zou ik heel erg raar vinden.

Maar ja als dit het beleid is dan is dat zo, jammer.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  13. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Hoe vervelend ook Farmer maar wat ik me herinner uit mijn mod-tijd is dat er overal dezelfde regels gelden qua aankondingen vanuit BP op de fora's, dat er forums zijn die zich hier niet aan houden kan het ned. mod-team niets aan doen.
    Het staat ons verder vrij om bij andere landen op de fora te neuzelen maar dat wil niet zeggen dat die info 100% waarheid is ;)

14. thea1963

thea1963 Forum freak

En het Duitse mod team is natuurlijk vele male groter dan het NL-se waardoor de kans bestaat dat er af en toe even niemand aanwezig is als er wat in het spel mis gaat.

Leo.netten, farro en omahenny vinden dit leuk.
  15. Fam.Farmer

Nee de nederlandse mods niet nee sinkieboy, absoluut niet, neem ze niks kwalijk , maar BP wel vind het vreemd dat andere teams daar dan niet op worden aangesproken, zo lijkt het.
    Dit is zeker niet de eerste, tweede, derde of vierde keer dat andere teams veel eerder met info komen dan wij. Ik vind gelijke monniken gelijke kappen toch, zoals het spreekwoord zegt.

Als speler blijf ik dat toch een raar iets vinden, waar nogmaals ik onze mods totaal niks verwijt. Hooguit dat ze te eerlijk zijn ;)

Misschien in de toekomst toch maar niet de braafste van de klas willen zijn, bij BP maakt dat zoals ik er tegen aankijk toch niet zoveel uit. xD;):p Zeker gezien hoe vaak dit voorkomt en vaak bij dezelfde buitenlandse teams.

Leo.netten, -matthias1952- en sinkieboy vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.