event niet in OA

Discussie in 'Help archief' gestart door Wendie, 26 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendie

    Wendie Forumbewoner

    het was dat ik gister vlak voor het uitloggen op het forum nog net op de valreep iets bij 'events' zag staan en daardoor dus zag dat er vandaag een nieuw event is...

    dit stond normaal in de OA. Lijkt mij ook een OA... waarom wordt een nieuw event dan nu niet meer aangekondigd in de OA? Lijkt mij een stuk overzichtelijker... (en ook eigenlijk heel logisch)

    ik wil ze niet allemaal vanavond op het eten hebben die dus hierdoor hebben gemist dat er vandaag een event begonnen is....
     
  2. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    het event staat ook bij de OA hoor
     
  3. Snuitje

    Snuitje Forumleerling

    ik vind het persoonlijk ook onduidelijk en had hetzelfde probleem. Het zal echter wel wennen dat de OA's voor events nu in een apart kopje staan
     
  4. Toontje2

    Toontje2 Forum freak

    Het zal inderdaad een kwestie van wennen zijn voor iedereen.

    Officiële aankondiging: Alles wat spel gerelateerd is of in ieder geval bekend moet zijn

    Technische aankondigingen: Alles wat technisch is zoals bijvoorbeeld onderhoud en dat soort zaken

    Events: Alles wat met events te maken heeft (tijdelijke, mini events etc.)

    Ontwikkelaarsblog: Hier kan je onder andere de aankondigingen met bugfixes, toekomstige nieuwsletters van het farmeramateam etc zien.
     
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    er staat trouwens alweer een nieuw event
     
  6. alies01

    alies01 Forumleerling

    Ik had het ook gemist.
     
  7. Toontje2

    Toontje2 Forum freak

    En inmiddels hebben we zelfs een kalender. Als je daar op de betreffende tekst klikt ga je ook gelijk naar die aankondiging / FAQ toe... wat willen we nog meer
     
  8. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    alleen de freggels missen hun link
     
  9. Toontje2

    Toontje2 Forum freak

    ja klopt, maar alle toekomstige staan er wel goed in zowel in de kalender zelf als rechts in het menu op je beginpagina van het forum
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.