event met veel verschillende onderdelen

Discussie in 'Overig archief' gestart door schaapje52, 20 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wandermans

    Wandermans Gevorderde

    Dit zijn heel leuke ideeën :)!
    Bij de langere events (precies al erg lang geleden), vond ik het ook altijd een extra stimulans om nog tijdens de events te levelen, zodat ik toch nog een extra fase kon meedoen (dier/plant vrijspelen die nodig was).
    Dat gaf dat extra beetje spanning dat een event super maakte en waardoor ik 'niks' wilde missen.
    Eerlijk gezegd heb ik dat gevoel al tijden niet meer. Ben intussen natuurlijk al op een hoger level en daar wordt jammer genoeg nooit iets van gevraagd in de tijdelijke questes.

    Dus laat ze maar komen met een lang event met meerdere keuzes! Kunnen we ook weer wat plannen en kijken binnen het event wat je persoonlijk het best uitkomt.
     
    schaapje52, moontje68 en Sintra98 vinden dit leuk.
  2. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Mij lijkt het leuk om te doen, mits er geen eventgewassen zijn en je zelf helemaal kunt kiezen wat je wilt halen zodat het voor iedereen haalbaar is om de dingen te halen die ze willen halen.
     
  3. bauke122

    bauke122 Forumleerling

    2 tot 4 weken is wel heel erg lang
     
  4. Wendie

    Wendie Forumbewoner

    valt mij op dat er altijd rekening gehouden moet worden met beginnende spelers. Toen ik begon met farmerama was ik, net zoals ieder ander die net begint, een beginnende speler en kreeg ik events ook niet af. Dat hoort er nu eenmaal bij...

    on topic: mij spreekt dit idee niet zo aan... vooral gebruik van molen vind ik niet handig, deze draait bij mij standaard op SV en dat wil ik niet stoppen voor een event. 6-7 dgn voor een event vind ik ook voldoende
     
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het gaat er niet om dat een beginner een event af kan krijgen. Het gaat erom dat er bij ieder event rekening meegehouden wordt dat het voor beginners leuk is om mee te doen. En ik ben blij om te lezen dat er meerdere spelers voor deze korte heftige zaaievents zijn. Begrijp ik ook weer beter waarom BP dat doet.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  6. miepco

    miepco Regelmatige auteur

    Dit lijkt mij ook heel erg leuk!! Maar als we Bahamarama er bij betrekken zouden de gewassen die nog niet vrijgespeeld zijn door spelers tijdelijk als event gewas ingezet kunnen worden. Het omgekeerde van eventgewas dat later blijvend gewas is geworden. Maar zal zeker meedoen als er zo'n groot event komt.
    Miepco
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  7. jennyfarmer

    jennyfarmer Alwetend orakel

    Het lijkt mij geweldig om een event over langere tijd uit te smeren. Met alle mogelijkheden van het spel daarin te betrekken.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  8. miepco

    miepco Regelmatige auteur

    Dat maakt het juist wel leuk. Vooral omdat er dan meer met de lange gewassen gedaan kan worden en met de stallen niet uit voorraad leveren maar direct aanbrengen of zo
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.