event afgelopen

Discussie in 'Help archief' gestart door No-Apologies, 30 Mei 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. No-Apologies

No-Apologies Gevorderde

klopt het nu het event is afgelopen dat ik ook niets meer kan kopen van wat ik allemaal bij elkaar gespaard heb al die dagen?

ik ging er namelijk vanuit dat ik niets meer aan eventgewassen zou kunnen maken maar dat je altijd nog de tijd hebt om alles wat je gespaard hebt uit te geven...
    anders wel heel erg zonde dit event voor mij

2. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Stermuntjes kun je alleen tijdens een event (dat gaande is/was) inleveren. Is een event eenmaal afgelopen en had je nog stermuntjes nog staan die ben je dan kwijt.

Dat geldt voor elk event waar je stermuntjes kan krijgen. Dus een tip voor de volgende keer: Houd de tijd dat een event duurt (vooral richting de laatste dag van het event) ALTIJD in de gaten, want anders heb je voor niks stermuntjes gespaard.

3. No-Apologies

No-Apologies Gevorderde

ok super jammer... ik kwam 4 lampjes tekort om nog 1x opdracht met boeken te doen.. dan had ik dus de wolkenrij kunnen kopen compleet..
    daar zat ik op te wachten..
    anders had ik iig farmmunten ervoor gekocht...
    nu zijn dus al mijn stermuntjes niet uitgegeven.
    heel erg jammer voor de tijd maar ik zal het onthouden voor de volgende

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.