Even vraagje over reactietijd BP.

Discussie in 'Help archief' gestart door vanDijk1970, 12 Juni 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Goede middag,

Gister had ik hier een vraag gesteld mbt. problemen met TG's en ik heb daarvoor ook bericht richting BP gestuurd, maar nog geen (ook bevestiging/contact of hoe je het wil noemen) reactie gekregen van hun. Ik vraag dit nu omdat in de loop van de dag voor hun ook het weekend begint.

Voorheen kwam er een bevestiging/contact mail binnen een bepaalde periode binnen, maar tot nu toe (en ik heb overal in de mail meerdere keren rond gekeken) geen reactie.

Is de bestiging/contact mail afgeschaft misschien?

Screenshot maken met m'n nieuwe chromebook lukt me tot nu toe nog niet (weet wel wat ik moest doen daarvoor, maar dezelfde handelingen lukt met de huidige niet.)

Bvd voor reactie.

PS. Mocht deze topic alsnog samen gevoegd worden met die andere (waar op mijn verzoek een slotje gister is gezet) vind ik dat ik geen probleem.

Laatste bewerkt: 12 Juni 2020
  2. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Een bevestigingsmail krijg je vanuit support altijd, meestal vrijwel direct nadat jij jouw mail hebt gestuurd. Mocht je geen bevestigingsmail gehad hebben, dan is mogelijk het emailadres wat je in het spel gebruikt anders dan het emailadres waar je checkt opf je een bericht hebt gehad. We adviseren dan altijd om eerst te checken of je emailadres wel klopt en anders uit te loggen dan vanuit het inlogscherm een bericht naar support te sturen.

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

De vraag is naar BP is opnieuw (na jouw uitleg @Catje78 ) net verstuurd.

Dank voor je reactie via het forum.

Ik heb net de bevestigingsmail van BP waarin vermeld wordt van ontvangst gekregen in ieder geval.

Er is nu ook een uitleg reactie BP binnen.

Dus mag er een slotje op.

Laatste bewerkt: 12 Juni 2020
  4. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Fijn dat het gelukt is!

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.