even voorstellen ;)

Discussie in 'Voorstellen spelers' gestart door Walter, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Edelsteen

    Edelsteen Doorzetter

    Ik ben Edelsteen.
    Een 27 jarige dame, die dit spel al een aardig tijdje speelt.
    Afkomstig uit België, o_Ost-Vlaanderen.
    Hoe ik aan de naam Edelsteen kom?
    Al heel mijn leven heb ik paarden gehad, mijn overleden pony, m'n kindermaatje had heel speciale ogen.
    Net tijgerstrepen in zijn ogen, een tijgeroog is een Edelsteen.
    Vandaar...
    [​IMG]
     
    jolanda13, daisy17858, ymked55 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. razzieg

    razzieg Forumleerling

    Hallo ik ben razzieg. ben in de 20 en woon in het zuiden des lands. Mijnn hobbie's zijn knutselen, Farmerama spelen!!! computeren en een terrasje pikken met vrienden. groetjes razzieg
     
    jolanda13, ymked55, -ymked55- en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. bowie1980

    bowie1980 Gevorderde

    uh ja ikke ben Bowie dus............miauw..........ben nu in de kattenhemel.......en kijk vanaf boven naar de boerderij.....
     
    jolanda13, ymked55, -ymked55- en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. hanne2003

    hanne2003 Forumleerling

    Ik ben dus hanne. Speel dit spel met tussen stops. En niet fanatiek.De meeste die zich hier gemald hebben kan ik wel van het "oude"forum. Alle andere welkom en fijn jullie te leren kennen
     
    jolanda13, ymked55, -ymked55- en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. muis1992-1961

    muis1992-1961 Regelmatige auteur

    Ik ben muis1992-1961
    Ik speel sinds juni of juli 2010, en nog steeds met heel veel plezier.
    Ik heb een heel leuk gezin, 1 hond en 2 katten, en ik ben oma van een prachtige kleindochter genaamd Nisa.
    De naam muis komt van een Mechelse herder die we hebben gehad en die we zelf gefokt hadden, en die was geboren in 1992, en mijn geboortejaar erbij!
    Ik woon in het midden van het land, geboren en getogen.
    Sinds zaterdag 18 juli ben ik voor de 2e keer oma geworden, wederom van een schitterende kleindochter en een zusje van mijn oudste kleindochter.
    De naam van ons 2e kleinkind is Yade.
    En vrijdag de 17e hebben we 3 kittens gekregen, van onze Main Coon poes!
     
    Laatste bewerkt: 19 Juli 2015
    jolanda13, daisy17858, ymked55 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo
    Ik zal mij ook even voorstellen. Tineke150 van waar die naam omdat wij op de camping op Rozenlaan 150 stonden .. vond ik wel leuk
    Volgens mij speel ik vanaf 2011 ??? Ik weet niet meer wanneer het precies was kan het helaas niet meer vinden. Ik ben echt verslaafd denk ik Hiihihhihihhi . Speel het spel denk ik 16 uur per dag... heel leuk vooral events ben ik gek op anders veel te saai;) hoop het nog lang te kunnen spelen . Gr en veel speelplezier Tineke 150
     
    jolanda13, daisy17858, ymked55 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. tootje

    tootje Commandant van het forum

    Ik ben Tootje, maar veel van jullie kennen me vast beter als Floxjes. 8)

    Flox heeft de mooie benen genomen en Toot heeft haar plaats ingenomen.
    In Riel Loitjies verdien ik wat duiten met schilderen, alhoewel dat op een laag pitje staat sinds het spel in m’n leven kwam. Gelukkig heb ik een lieve echtgenoot die ook duiten binnenbrengt, zodat we onze vier kinderen te eten hebben kunnen geven. :p

    Inmiddels woont er nog maar één van de kids thuis en heb ik aangenaam veel vrije tijd voor mijn hobby, de bannermakerij.
    Erg leuk om te doen, dus als je een mooi nieuwe jasje zoekt, aarzel niet en klik jezelf bij mij naar binnen.xD
     
    Laatste bewerkt: 2 September 2014
    jolanda13, daisy17858, ymked55 en 8 anderen vinden dit leuk.
  8. penny1944

    penny1944 Actieve auteur

    Ik ben penny1944 en speel dit spel met veel plezier.
    Het clowntje in mijn avatar is mijn achterkleinzoon waar ik erg trots op ben.
    Hij is bijna doof geboren en comuniceerd in gebaren taal.
    1944 is mijn geboorte jaar.
     
    jolanda13, daisy17858, ymked55 en 10 anderen vinden dit leuk.
  9. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Van uit het mooie West-Friesland groet ik u medeverslaafden, boertjes en boerinnetjes.
    Sinds een paar jaar speel ik dit spel, dacht vanaf 2012, maar hang mij er niet aan op.
    Ik ben geen echte fanaticus, aan sommige events doe ik niet mee. Hangt van de beloningen af, oef dit klinkt erg.
    Ik zit er niet de hele dag aan, maar sta er mee op en ga dur mee naar bed, d.w.z. als de computer in de morgen is opgestart moet ik eerst mijn boerderij in orde maken, en dat gebeurt ook weer voor de computer afgesloten wordt. Daar tussen in hangt af van de tijd en zin ik daarvoor heb.
     
    jolanda13, ymked55, -ymked55- en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. BoerinRietje

    BoerinRietje Forum prof

    Hoi, ik ben Rietje en woon in een gezellige stad (met ster) aan de IJssel, en ben echt fanatiek dit spel aan het spelen.
    Ik speel al vanaf sept. 2010 mee en het verveeld mij niet. Ben zelfs in staat om er de wekker voor te zetten. ;)
     
    jolanda13, daisy17858, ymked55 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Hallo Ik ben Sintra,
    Ik speel het spel sinds 5 december 2011
    De Opel Sintra bouwjaar 1998 was jaren lang mijn lievelingsauto.
    Ik zelf ben 62 jaar en geniet een MIP (= Militair invaliditeitspensioen)
    Mijn vrouw speelt dit spel ook haar naam is Cornelly52. o_Ok in het spel is zij mijn huwlijkspartner.
    We wonen in Flevoland in een verduurzaamd huis dat wil zeggen met zonnepanelen en een zonneboiler.
    Mijn levels vind je terug in mijn handtekening
     
    Laatste bewerkt: 26 Oktober 2015
    jolanda13, blackscorpion64, ymked55 en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. amyfleur

    amyfleur Gelegenheidsauteur

    Hoi ik ben amyfleur
    Doe dit "verslavende" spel sinds december '13 en ben nu level 83.
    Ben een Amsterdamse, 25 jaar in Zeeland gewoond en woon nu op de Veluwe.
    Ik heb 3 kinderen 2 kleinkinderen en een hond.
    Kids zijn inmiddels uit huis "hond niet".

    amyfleur
     
    Laatste bewerkt: 10 Oktober 2014
    Cornelly52, jolanda13, daisy17858 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. tinus138

    tinus138 Teller

    Hoi,
    Mijn spelersnaam is tinus138,maar in werkelijkheid ben ik een boerin uit Drenthe. Speel dit spel sinds begin 2011.
    Mijn leeftijd is ergens in de 50, werk nog 2 dagen in de week.Mijn hobbys zijn creatief bezig zijn en farmerama spelen en natuurlijk heerlijk dollen met onze duitse herder van bijna 3 jaar oud.

    gr tinus138
     
    jolanda13, muis1992-1961, ymked55 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Hallo,
    Mijn boerderij naam is stien56 - stien omdat ik dat wel een boeren naam vind en 56 is mijn geboortejaar. Ik heb veel werkzaamheden gedaan in de loop der jaren, waarvan de laatste 15 jaar in het kleuter onderwijs - mijn vak. Door alle veranderingen in het onderwijs, heb ik besloten ontslag te nemen en ben ik, op wat inval klusjes zo hier en daar na, thuis.
    Ik speel sinds december 2010, op aanraden van een (ex) collega/vriendin. De eerste jaren heel fanatiek, ook op het forum, maar dat is enige tijd veel minder geweest. Sinds een paar maanden heb ik het spel weer opgepakt en ben ik ook weer wat meer op het forum te vinden.
    Ik woon in het midden van Nederland en heb als hobby's lezen en creatief bezig zijn met van alles en nog wat.o_O:music:8)
     
    jolanda13, daisy17858, ymked55 en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. katbla

    katbla Forum freak

    hoi collega-boertjes,

    ik ben katbla, een boerin van 41 jaar.
    Mijn boerderij staat in Zuid Holland, ben al sinds maart 2011 actief in het spel.
    Ben getrouwd, heb 2 tienerdochters en een klein hondje, je mag raden hoe hij eruit ziet........:p
    Ik lees graag spannende boeken en luister graag naar de muziek.........:music:;)
     
    Laatste bewerkt: 12 September 2014
    jolanda13, daisy17858, ymked55 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. HippoFlippo

    HippoFlippo Gelegenheidsauteur

    Hallo,
    Mijn naam is HippoFlippo. Speel het spel sinds december 2010. Mijn vrouw besmette mij met het farmeramavirus.
    Deze Abraham woont in Groningen en werkt nog elke dag. We hebben de kinderen de deur uit, naast onze hond de tuin en het wielrennen nog genoeg tijd voor het spel.
     
    jolanda13, daisy17858, ymked55 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. linkelilla

    linkelilla Forumleerling

    Hallo medefarmers! o_Ok ik zal mij voorstellen, ik ben dus Linkelilla stam uit het bouwjaar 1967, Ik speel dit spel bijna vanaf het begin en moet zeggen met nog net zoveel plezier als in het begin! Log meerdere keren per dag in en probeer elk event uit te spelen hetgeen me tot nu toe steeds lukt! Buiten het virtuele boeren leven heb ik ook nog een "real"life bestaande uit een gezin van 3 tieners en 3 hondjes en we wonen in de provincie Friesland. Verder houd ik me bezig met het noodzakelijke huishouden en alles wat daarbij komt kijken en besteed ik veel vrije tijd aan knutselen en mijn grootste passie op dit moment is het haken van "granny square"dekens!
     
    jolanda13, daisy17858, ymked55 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Hallo boeren en boerinnen
    Ik ben Corrie en ik speel dit spel nu sinds april 2012. Toch al weer ruim 2 jaar. Ik ben met dit spel begonnen omdat ik werkloos raakte en plotseling veel tijd over had. Sinds deze maand ben ik (vervroegd) met pensioen gegaan. En als ik heel eerlijk ben??? Ik snap echt niet waar ik vroeger de tijd vandaan haalde om ook mijn werk er nog bij te doen. Ik doe heel veel leuke dingen (waaronder dus dit boerderijspel) en natuurlijk ook heel wat minder leuke dingen (zoals daar zijn, wassen, strijken, stofzuigen, etc. etc.)
    Ik doe dit allemaal in de omgeving van Rotterdam en ik ben dus ook een enorme fan van Feyenoord. Die heeft vandaag helaas verloren van Ajax (onverdiend natuurlijk). Dus heb ik nu de tijd om dit stukje te schrijven, want als Feyenoord verliest kijk ik niet naar Studio sport (anders meestal wel).
     
    jolanda13, daisy17858, ymked55 en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hallo mede farmers,
    Ik zal mij even voorstellen:
    Ik ben bjorke-annika en woon in Twente
    Ik ben getrouwd en heb 1 zoon ,schoondochter en 1 kl dochter (bjorke-annika)
    Ik speel dit spel al heel lang ik dacht 2011.
    In de zomermaanden zijn wij altijd op de camping daar hebben wij een stacaravan staan.:)
    Mijn hobby's zijn banners en websites maken (websites alleen voor eigen gebruik).
    Heb je zin aan een banner klik dan even op mijn banner:)
     
  20. OkkieTrooy

    OkkieTrooy Teller

    Hoi,

    Ik ben OkkieTrooy en houdt van krentenbollen :). Hieruit zou je ongeveer mijn leeftijd kunnen afleiden. Ik woon in Gelderland en speel dit spel allang (3 jaar?) Heb in ieder geval nog meegemaakt dat regen de gewassen kon bederven. Ik ken farmerama door mijn zus die ook een fanatiek speelster is.
    Ik werk in projecten door het hele land heen. Dus heb veel minder tijd voor de boerderij. De 8-uur gewassen maken het me mogelijk om events te kunnen afronden. Volle maan is jammer genoeg bijna onmogelijk behalve als dat in het weekend plaatsvindt.
    Ik speel graag farmerama maar mijn belangrijkste hobby is het spelen van saxofoon. Speel heel af en toe klassiek maar voornamelijk lichte muziek. Heb les, oefen elke dag en speel in een ensemble van ongeveer 12 saxofoons.