even raad

Discussie in 'Help archief' gestart door *twinkel*, 30 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *twinkel*

*twinkel* Forumbeginner

goede morgen, wie kan mijn even raad geven hoe ik dit moet doen. heb een nieuwe farm begonnen, maar loop tegen problemen aan. Kan niet op de markt komen zit al in level 5.
    Kan ook niet het kippenhok plaatsen, want ik heb niet de hamer om een grondstuk weg te slaan. En de uil steeds inbeeld is ook erg vervelend daar ik weet hoe ik het spel moet spellen. Wie kan mijn even goede raad geven. alvast erg bedankt twinkel

2. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Hallo twinkel,

Goed dat je je vragen stelt, daar is het forum voor.
    Heb je al een mentor? Die kan je ook prima helpen, maar wij doen het ook graag.

Op de markt zou je in level 5 moeten kunnen komen. Soms helpt het om even op f5 te klikken om te verversen, of helemaal uit te loggen en weer in te loggen. Dat zou ik proberen, waarschijnlijk werkt het dan wel.

Om een akkertje weg te halen, kan je links op je scherm het kleine driehoekje uitklappen, dan het schepje kiezen, en dan het rode rondje met de streep erdoor. Dan staat je muis in de verwijderstand. Daarna zou je een hok of boom moeten kunnen plaatsen.
    (Wat ik nog handiger vind, is om de 'D' aan te klikken, van delete, dan kan je je akker ook wegklikken. Let wel op dat je de verwijderstand weer uitzet, voordat je verder gaat. Bijvoorbeeld door op ESC (escape) te klikken.)

De uil is er, denk ik, met adviezen? Die wordt steeds minder, naarmate je verder in het spel komt. Ik weet niet of je die kunt uitschakelen, ik denk van niet.

Succes, en als er nog vragen zijn, stel ze gerust.

3. *twinkel*

*twinkel* Forumbeginner

bedankt Robbie voor je tips maar ik kan het schopje niet gebruiken want als ik die uil aan klik van start die ik steeds krijg dan spring aan de linker kant als weg. Ik kan ook niet in het mandje kopen ik moet het steeds met de 2 zaadjes doen die je krijgt. Ik heb ook nog geen mentor zo ver ik kan zien. Heb wel al 2 buren die zich hebben gemeld en die ik heb aan geklikt met het groene vinkje. Ik weet hoe je het spel moet spellen want ik heb een andere farm daar ben ik al dik in level 80, maar ik weet echt niet wat ik hier mee aan moet. Ik hoop dat iemand mijn kan helpen, want ik weet niet hoe je met dit nieuwe bord aan de adminstratie moet mailen. anders moet ik jammer genoeg maar stopen met dit ancount . Maar jij als nog bedankt voor je hulp. groetjes twinkel

4. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik denk dat het juist ook de bedoeling is dat je eerst alles doet wat het uiltje graag wil en dat je dan pas verder kan spelen. Wat ik me herinner geeft het uiltje je ook van alles dus zou dat gewoon eens proberen.

tootje vindt dit leuk.
  5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het is gewoon het verstandigst om eerst even de tutorial te doen. o_Ok al weet je alles al. Dan weet je ook dat de sieruil die je na afloop krijgt meer ep oplevert dan een oogst sla.

tootje vindt dit leuk.
  6. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Inderdaad zit topic starter gewoon nog in de tutorial, gewoon doorspelen en adviezen van de uil opvolgen. Dan ben je er het snelste weer vanaf :)

7. *twinkel*

*twinkel* Forumbeginner

Nee coco 1968 je kan beter de vraag die je onder aan je mailtje zet weg halen of je ook mee doet. want als je op een gewonnen vraag zo"n bot antwoord geeft dan is de lol er vlot af. denk je dat ik nog steeds aan het sla bent aan het verbouwen. Droom lekker veder met je pogen over noteringen op rang lijsten. ik ga mijn farm sluiten voor mijn is de lol er van af. de andere bedankt voor de antwoorden deze farm is niet te redden

8. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Sorry, het was niet bot bedoeld. Ik ben een aantal keren opnieuw begonnen. En het uiltje wat je krijgt na het doorlopen van de tutorial levert je voor een beginnerslevel een leuk aantal ep op. Meer dan een veld met sla. En dan bedoel ik niet dat je geen mais verbouwd, maar ik zeg niet dat het uiltje zoveel oplevert.

9. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Ik heb 2 velden verwijdert op je boerderij. Dus als het goed is zou je nu de tutorial af moeten kunnen maken.

Het probleem is dat je niet de tutorial gevolgd hebt, maar (wellicht doordat je alles al wist) gewoon aan het oogsten en planten bent geslagen.

Sjemmie vindt dit leuk.
  10. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Nou, nou, over een bot antwoord gesproken. Je vraagt om raad en je krijgt gewoon antwoord op je vraag, dat heet raad hoor. Je stelt je vraag op het forum en vanuit het forum is er niemand die vanuit het forum op jouw farm kan kijken wat jij al kunt verbouwen. Jouw advies van droom lekker verder zou zomaar op jezelf van toepassing kunnen zijn.

Modjes, sorry voor mijn kattige reactie maar hier zakt dus echt mijn broek vanaf.

goldtrix, -mikmak-, .babouska. en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. lammetjes

lammetjes Actieve auteur

Helemaal mee eens

Sintra98, -mikmak- en .babouska. vinden dit leuk.
  12. -BoerinNoa-

-BoerinNoa- Forumbeginner

Je zit gewoon nog in de tutorial, daarom krijg je die uil ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.