eucalyptusboom xxl probleem

Discussie in 'Help archief' gestart door moontje68, 24 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje68

moontje68 Regelmatige auteur

Ik heb bij renzo's circus de eucalyptusboom gekocht met de muntjes die ik over de gewone boom wou zetten maar dit lukt helemaal niet. Ik kan alleen de xl eucalyptusboom neerzetten en met de xxl boom lukt het helemaal niet ook niet met de knechten. ik heb al uitgelogd en weer opnieuw ingelogd, ik weet niet waar het aan ligt. ik kan de boom wel kopen in de winkel dus dat is wel vrijgespeeld.

Borkie vindt dit leuk.
  2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Heb je ook geprobeerd om de XXL zo neer te zetten en dus niet over een gewone heen? Sommige kado gekregen upgrades zit al een basis onder namelijk...:music:

Daxter1966 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  3. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

De bomen bij Renzo hebben inderdaad altijd de basisboom eronder zitten en moeten op een leeg veldje geplaatst worden

Borkie vindt dit leuk.
  4. moontje68

oh ik zal het nog eens proberen, wist het niet

Borkie vindt dit leuk.
  5. moontje68

ik heb de andere boom weggehaald de gewone en de xxl zo neergezet en nu is het gelukt!
    bedankt voor de hulp en antwoorden

-matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.