Escape werkt niet meer bij het openen van draaien van het boerenrad

Discussie in 'Technische vragen' gestart door Yzaura, 4 Maart 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Normaal kon ik de gratis draaien op de juiste plek rechtsonderaan zetten door de consumptie items van A-Z te zetten en dan net zo lang kistjes te openen en de balk te schuiven tot de gratis draaien helemaal rechts onderaan stonden, half over het lijntje heen. Dan kon ik op de knop drukken om te openen, zonder mijn muis te verschuiven de draai aanzetten en met escape eruit om de volgende draai te openen. Op die manier duurde het nog steeds lang om de draaien te openen, maar het ging enigszins.
    Nu werkt de escape toets niet meer en kan ik deze methode niet meer gebruiken. Mijn emoties hierover heb ik op de klaagmuur gepost. Maar ik vind dit ook een technisch mankement vandaar mijn neutralere post hier.
     
  2. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier in firefox werkt de escape knop nog steeds bij de molen in de stad, en ook op jou manier vanuit de inventaris op de gratis draai drukken werkt het hier ook, ik open gewoon een aantal kistjes en ga daarna naar de stad en naar de molen
     
    Laatste bewerkt: 4 Maart 2024
  3. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Bij mij werkt het ook nog steeds. Ik zet de gratis draaien niet rechtsonderaan, maar zet het gewoon op "level" waardoor ze links onderaan staan bij mij. Betekent wel met de muis telkens links en rechts op het scherm klikken, maar heb daar inmiddels het ritme in gevonden. Escape toets tik ik direct in nadat ik rechts op het scherm de draai heb geactiveerd. Misschien even proberen om het spel in een andere browser te spelen. Ik gebruik gewoon Chrome.
     
  4. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Het werkt weer. Draadje kan gesloten worden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.