EP verzamelen

Discussie in 'Overig archief' gestart door zuipeend, 13 Februari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Catootje65

    Er zal zich een steeds groter kloof uittekenen, tussen de gene die (bijna) alle in het spel voorkomende huisdieren hebben gekocht, wolkenrijen, speciale item's bij elkaar hebben gespeeld, (veelvuldig) de meeste level-up en andere pakketten hebben gekocht, (blijven kopen) en de gene die het niet hebben gedaan, of niet in de mogelijkheid verkeren om er veel tijd of geld in de game willen of kunnen steken.

    Het is een feit wie er heel veel tijd in de game en of geld in steekt, die staat hoger in EP dan iemand die het niet kan of wil doen

    Met andere woorden Catootje65 het verschil in EP ligt niet enkel bij jou.:D
     
    HofvanDromen, hwjstolwijk en catootje65 vinden dit leuk.
  2. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    wat maakt het nou uit wanneer je een level omhoog gaat ik speel nog steeds voor mijn plezier al is het wel fijn om televelen .
    .
    als het kan doe ik met al de events mee .

    en haal ze nog ook al ben ik soms blondgrijssss:D
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  3. catootje65

    catootje65 Junior expert

    De kloof zal inderdaad steeds groter worden, ik begrijp hoe het spel in elkaar steekt. Daardoor zal de een sneller levelen dan de ander, daar ben ik (gelukkig) niet gevoelig voor. Het levelen boven 220 betreft steeds absurdere aantallen EP's en dat is jammer.
     
    -matthias1952- en harm-jan70 vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    'k ben het volledig met jou eens Catootje.

    M.i. zijn er veel meer mensen die op deze manier het plezier in het spel verliezen. Er zijn m.i. ook veel mensen die niet op het forum komen of er enkel lezen.

    Mij boeit de EP ook al geruime tijd niet meer. Maar gewoon zo nu en dan een keertje kunnen levelen wat TG sparen is met deze hoge EP waarden te moeten halen gewoon weg niet meer mogelijk. Zelf zit ik al een aantal maanden in level 219.. Laat staan hoelang ik over het volgende level zou moeten doen...
     
    catootje65, HofvanDromen en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  5. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Ik speel nu sinds een jaar weer en ben in dit jaar ruim 100 levels gestegen:eek:
    Levelen is leuk, maar inderdaad lijkt de verhouding compleet zoek te zijn.
    Nog 17 levels en dan kom ik ook bij de 200 aan.
    Vindt het niet erg om dan wat langzamer te levelen. Heb nog heel veel voorraad op te bouwen voor questen:wuerg:xD
     
  6. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ik zit nu op 16.2 miljard dus klopt ongeveer wel:oops::oops:
     
  7. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    als je het niet meer naar het zin is op de farm stop er dan mee en ga iets anders doen :D
     
    -tonio76- en -matthias1952- vinden dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou zeg, dat is wel wat kort door de bocht. Een beetje (opbouwende) kritiek kan heel nuttig zijn, het spel kan er alleen maar van opknappen.

    Mij persoonlijk maakt het ook niet zoveel uit, die events speel ik toch wel of ik nou drie keer per week level of een keer in de drie maanden. Maar ook ik zou er geen nee tegen zeggen als die EP-aantallen iets minder enthousiast zouden worden afgesteld, al is het alleen maar omdat ik die 35 susi af en toe best kan gebruiken xD
     
    -Pillow_, catootje65, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    dat is ook zo kakelot er mag kritiek zijn moet wel eerlijk zijn xD
     
    -Pillow_, -matthias1952- en kakelot69 vinden dit leuk.
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ik geef geen kritiek , zei gewoon hoeveel ik al heb.
    Op me andere ben ik ook lang niet zover.
    Iedereen doet het op zijn eigen manier.
     
  11. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    ben ik helemaal met je eens..... er zijn zoveel belangrijke dingen in het leven..
    je gezondheid
    je vrienden,
    je familie
    farmerama is ter ontspanning en plezier...
    maar vergeten we niet 1 ding hoe hoger je komt in de levels... hoe groter de questen worden en hoeveel meer ep we uit die questen krijgen, ik zie in sommige questen een beloning van ruim 1 miljoen ep staan dan is die 1.9 miljard die ik mag halen om level 224 te worden toch nog een peule schil.... dus hoe verder je komt hoe groter de beloningen zijn
    en er zijn veel wolkenrijen die ep geven naar aanleiding van je levels dus die stijgen ook elk level weer en krijg je dus ook steeds meer ep
    hebben wij als boeren een paar jaar terug niet zitten te klagen dat al die event te makkelijk waren en dat alles te snel ging....
    nu hebben we uitdagingen genoeg en wat doen we als boeren weer klagen

    kunnen we net zo goed met zijn alle naar het Malie Veld gaan en met de real life boeren gaan klagen
    zo ik heb gesproken.... punt
     
    kakelot69 en gelderblom vinden dit leuk.
  12. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Een hele rare reactie weer, maar ja dat krijg je op een forum waar het niet gewenst is om je (opbouwende ) kritiek te geven.
    toch te absurd voor woorden dat spelers hier een reactie moeten geven dat ze geen ''kritiek'' gaven :wuerg:xD
     
    hwjstolwijk, catootje65, gelderblom en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. catootje65

    catootje65 Junior expert

    Waarom nu zo'n onnodige reactie? :(
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  14. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    dat vraag ik me niet meer af, 'k weet zeker dat gelderblom gelijk heeft.
    en, ja, ik speel ook al meer dan 9 jaar dit spel en, ja, ik zit ook al in level 221.
     
    Laatste bewerkt: 16 Februari 2020
    gelderblom vindt dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ze heeft toch al aangegeven dat het wellicht niet zo'n handige opmerking was? Klaar nou hoor.
     
  16. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Dat zeg je waarschijnlijk alleen maar omdat het je ''buurtje'' is.
    ik vindt het een hele rare reactie tegen spelers toe die dit spelletje al 9 a 10 jaar spelen
     
  17. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Zullen we nu weer ophouden met van een mug een olifant maken? Dat past nog niet binnen het fokprogramma van Farmerama.

    Verschillende meningen zijn toegestaan en ja soms kan een opmerking niet handig zijn maar volgens mij is het inmiddels wel rechtgezet.
     
    Borkie, janniekwak, miekje9 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. heideroosje

    heideroosje Gelegenheidsauteur

    nou die voorradf komt er niet hoor alleen maar event op het akkeland dus van sparen komt niets terecht
     
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik houd me niet echt bezig met ep verzamelen
    Wil alleen bij een buurtje in de buurtje blijven
    Verder is de verdeling van 100-200 wel raar tov dat wat hoger gevraagd wordt
    Maar ja ik hoor mijn zoon bij heel ander spel ook over dit soort zaken mopperen
     
  20. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Tijdens events heb ik bijna altijd ook bomen en stallen staan. En vaak is er met een event ook een veld "over" voor andere dingen.
    Het gaat langzaam, maar kan zo prima meedoen met events en tegelijkertijd sparen.
    Het afgelopen jaar ben ik echter zo vaak geleveld en nieuwe gewassen erbij gekregen, dat ik soms niet kan kiezen, wat te zaaien:oops:xD
    Is dus meer een "luxeprobleem":p
    Ben geen ep-speler, dus voor mij is levelen ook niet zo belangrijk.
     
    gelderblom en -matthias1952- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.