ep punten

Discussie in 'Help archief' gestart door meggy1960, 13 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    in unity op het sierveld en bij de vuurtoren worden de EPtjes niet geteld...
     
    Laatste bewerkt: 13 Januari 2021
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Bij de vuurtoren viel mij dit ook op. Je ziet alleen de tep rechtsboven in de pop-up bij het oogsten, niet de ep.
    Maar in de log (ik bedoel onderin onder het groene uitklapvakje), stonden ze wel vermeld. Daarom denk ik dat het puur een weergavefoutje is, en de punten wel bijgeteld worden.

    (Aanvulling: ik speel in de client)
     
  3. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    ik heb er bewust op gelet ...er werden geen ep puntjes bij geteld
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  4. Hexia

    Hexia Teller

    Hier dacht ik dat probleem ook te hebben. Echter er zit een best wel vertraging in ..Heb net op beide velden weer getest en jawel met een enorme vertraging komen de EP's erbij

    Speel niet in de download versie.
     
  5. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Dit gaat inderdaad om een weergavefout, waar bij er vertraging ziet in de weergave in het spel van het bijtellen. In het spel zelf worden ze dan wel bijgeteld.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Die weergavefout zit ook bij de dropjes. Maar zolang ik mijn dropjes en EP maar wel gewoon krijg zal het mijn tijd wel duren xDxD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.