Enquete na event

Discussie in 'Overig archief' gestart door MB19908, 20 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MB19908

MB19908 Forumleerling

Dag boertjes en boerinnetjes,

Het ene event spreekt je meer aan dan het andere. Wat als na elke event er een korte enquete is op het forum. Desnoods alleen met het cijfer dat je geeft met evt. mogelijkheid tot commentaar.

Ik denk dat de spelontwikkelaars dan naar het geluid van de boeren kunnen luisteren en hier in volgende events rekening mee kunnen houden.

Greetz,
    Maikel

farro, lovely en Farmer121965 vinden dit leuk.
  2. bepsels

bepsels Forummeester

Nou dat lijkt me ook wel wat, gewoon even aangeven wat je leuk vond en wat minder.

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. BaukeS

BaukeS Halfgod

lijkt me wel een goed plan.
    dan wordt het spel alleen maar beter, omdat de ontkkelaars dan weten, wat we van welk event leuk vonden en dan kunnen ze het daar de volgende keer aan aanpassen

4. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Goed plan maar dan ook feedback erbij, waarom je het juist goed of minder goed vind. Want zoals nu de laatste tijd de fokevents zijn waarbij je weinig tot niet overslaat wordt zo'n event er niet leuker op. Als dit zo door blijft gaan hoeft het van mij niet meer. De BBD worden steeds zuiniger

farro, omaatje75, Sintra98 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. farro

farro Forumkenner

Goed idee maar dan ook zoals hierboven vermeld wordt, de reden waarom het goed of minder goed is.
    Wat goed of leuk is voor jou is misschien minder leuk voor iemand anders daarom ook de reden opgeven.

Sintra98 en annigjen vinden dit leuk.
  6. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Van elke event en nieuwe dingen die in het spel komen sturen wij al jullie feedback naar Bigpoint. Dit halen we met name uit de feedbackdraadjes en de praatgroepen.

Sintra98 en Gert-Jannetje vinden dit leuk.
  7. MB19908

MB19908 Forumleerling

Fijn dat jullie het doorsturen!, echter zou een (simpele) enquête het concreter en makkelijker maken in mijn ogen.

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.