emailadres

Discussie in 'Help archief' gestart door Rumboontje, 17 Mei 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rumboontje

Rumboontje Gelegenheidsauteur

Hallo,

een vraag met betrekking tot emailadres bijwerken.
    Hoe kan ik mijn nieuwe emailadres instellen als ik mijn oude emailadres niet meer heb?

mvg.rumboontje

Cornelly52 vindt dit leuk.
  2. fairie

fairie Commandant van het forum

Dat kan dan alleen via support. Ze hebben dan diverse gegevens van je nodig om te bewijzen dat je het zelf bent en niet iemand anders. Ik heb geprobeerd om op te zoeken wat er dan nodig is maar kan het zo gauw niet vinden. Ze hebben in elk geval je oude e-mail adres nodig en je nieuwe.

Inmiddels een post gevonden van RonSchoof op het forum via de zoekbalk. Ik zet het bericht hier onder neer in deze post.

Als je een ticket naar support stuurt -vanuit je spel!- met het verzoek je mailadres te wijzigen (let op dat je je nieuwe mailadres gebruikt om het ticket te maken anders gaat het antwoord verloren) dan krijg je een mail terug met een aantal zaken die je moet aanleveren om te bewijzen dat het account echt van jou is.
    Nadat je die hebt ingestuurd kan men je mailadres veranderen.

Rumboontje, Sintra98 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  3. Rumboontje

Rumboontje Gelegenheidsauteur

dank je wel voor je antwoord in deze.

zal eens kijken hoe ik dit op los.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.