emailadres

Discussie in 'Help archief' gestart door JoDi59, 7 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoDi59

JoDi59 Forumleerling

Hallo even een vraagje..........ik heb een nieuwe provider en daar door ook een nieuw emailadres en nou vraag ik me af waar ik het adres kan veranderen ik kan het nergens weer vinden, vond dat in het oude systeem toch wat makkelijker.

Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Alvast bedankt.

Groetjes Jodi

2. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Bovenaan (rechts) dan op de 2 radartjes klikken en dan kiezen voor instellingen voor je account.
    Dan kom je in een scherm moet je links nog even op email klikken en dan de stappen volgen.

Ps hoop dat je nog wel op je oude email kan komen want daar wordt volgens mij een bericht naartoe gestuurd.
    Kan je niet meer op je oude email adres inloggen dan bericht naar support sturen met dit verhaal daarin wel je spelersnaam en Id nr vermelden (en je nieuwe email)

3. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

dan moet je naar de instellingen dat is de button met de tandwieltjes,daarna het rechter zilveren moersleuteltje met een schildje met banaan en daarna krijg je alles te zien wat je kan veranderen wachtwoord,email ed

4. JoDi59

JoDi59 Forumleerling

Okay allemaal bedankt voor jullie reacties ik kom er nu hoop ik wel uit.

mag wat mij betreft een slotje op.

nogmaals BEDANKT :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.