Elvenwerkstal houden

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door schaapje52, 17 December 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekekoning

    miekekoning Veteraan

    Ik vind het wel een leuk idee!
    Ik heb wel de enquête verwijderd want dat is niet toegestaan op dit deel van het forum.
    Zal de wens in ieder geval binnen het team bespreken hoewel dat uiteraard nog niks zegt maar het is een leukerd inderdaad hé zonde om dat zo tijdelijk te laten zijn.
     
    kakelot69 en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    niet toegestaan? wil jij dat even toelichten?
     
  3. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Misschien ligt het aan mij en hoe ik dit lees. Bij mij komt het over als een eis/opdracht. Ik persoonlijk had het netter gevonden als je gevraagd had waarom dat niet toegestaan is.

    Ik geef je de link waar de regels staan toegelicht voor dit draadje. Dit is dus van BP uit en de Mods die zorgen er dus voor dat dit in goede banen geleid wordt.

    https://board-nl.farmerama.com/threads/stop-lees-dit-eerst-voordat-je-gaat-posten.7695/
     
  4. miekekoning

    miekekoning Veteraan

    Mijn excuus normaal voeg ik inderdaad de link toe waarin dat te lezen valt, diegene die fairie post, die ben ik dit maal vergeten.
    Bedankt dus voor het alsnog toevoegen. :)
     
    fairie vindt dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Sorry hiervoor. Ik heb dit niet gelezen. :oops: Maar dan heb ik wel 2 vraagje?
    Vraag 1. Ik kon alles gewoon invullen ook het deel om een enquête te beginnen. Ik dacht dat is leuk een enquête. Waarom staat dat dan wel open om in te vullen.
    Vraag 2. Ik heb wel eens vaker gezien dat een farmer een enquête deed, maar was dat dan in een ander draadje. Zat ik dan verkeerd of mag het helemaal niet meer. Want in dit draadje staat nog een andere enquête. Komt het dan door de inhoud dat ik laat stemmen voor behoud van de werkstal, is dat dan wat niet mag?

    Alvast dank je wel voor het bespreken. :music:Zeg maar dat het voor schaapje52 is. ;)xD
     
    Laatste bewerkt: 20 December 2019
  6. miekekoning

    miekekoning Veteraan

    Het forum maakt geen onderscheid in draadjes waar je wel een geen enquête in kan vullen. Vanuit BP is besloten dat het echter hier niet mag dus proberen wij dat aan te geven en indien wel gezien wordt de enquête alsnog verwijderd.
    Het mag op andere plaatsen op het forum wel maar hier niet. De inhoud van de enquête maakt niets uit.
    Ik zag zojuist inderdaad nog een enquête die was aan mijn aandacht ontsnapt en verwijder ik alsnog.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  7. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Dan zou ik tegen schaapje52 zeggen verplaats hem dan naar algemene vragen.
    Denk da je daar meer kans hebt.
     
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dank je wel voor het antwoord.
     
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Succes! Geef even een gil als met een spandoek naar Hamburg moet komen, dan stap ik meteen op de trein xD

    Een tekst heb ik alvast:

    DOE NIET MAL
    EN HOU DIE STAL
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.