Aankondiging Einde aan huidige premiumaanbiedingen

Discussie in 'Hoofdkantoor archief' gestart door RonSchoof, 2 November 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Hallo boerinnen en boeren,

Met ingang van nu zijn de bestaande premiumpakketten uit de bank verdwenen.
    Spelers die geen premium hadden zullen ook de villa in de stad (tijdelijk) missen.

Voor premiumpakketten die tot heden zijn afgesloten verandert er niets, maar verlengen zal niet mogelijk zijn.

Het verwijderen van de premium-opties uit de bank was nodig omdat we bezig zijn een geheel vernieuwd premiumstelsel te maken.
    Het is niet mogelijk dat te doen en te testen zolang het oude systeem in het betaalsysteem beschikbaar is.

We hopen jullie binnen enkele weken te kunnen vertellen hoe het nieuwe premiumstelsel in elkaar steekt.

Jullie Farmerama Team

.

blackscorpion64 vindt dit leuk.
  2. RonSchoof

Enkele vragen en antwoorden bij het einde van de 'oude' premiumpakketten

Vraag:
    Wanneer verdwijnt het 'oude' premiumstelsel?
    Antwoord:
    Het oude premiumstelsel is vanaf 2 november 2016 14:00 uur niet langer te koop.

Vraag:

Waarom is het oude premiumstelsel uit de verkoop genomen?
    Antwoord:
    We werken momenteel aan een nieuw premiumstelsel. Om daarmee verder te kunnen gaan was het nodig het oude stelsel uit de handel te nemen.
    We hopen binnen enkele weken informatie te kunnen geven over hoe het vernieuwde premiumstelsel er uit gaat zien.

Vraag:

Ik ben een premium boer(in). Wat gebeurt er met mijn premiumabonnement?
    Antwoord:
    Je premium lidmaatschap blijft doorlopen voor de tijd dat je het hebt aangeschaft.
    Alle premiumvoordelen waar je voor betaald hebt gaan in die tijd onverminderd door.
    Het ligt in onze bedoeling om zodra het nieuwe premiumstelsel beschikbaar is jou de mogelijkheid te geven om je premiumlidmaatschap om te zetten naar het nieuwe systeem.

Vraag:

Komen er veranderingen in de voordelen van het premiumlidmaatschap?
    Antwoord:
    We zijn dit product nog volop aan het ontwikkelen.
    Als we daarmee zover zijn zullen we alle informatie over het nieuwe premiumstelsel met jullie delen.

.

Cornelly52 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  3. RonSchoof

vraag:
    Ben ik na afloop van mijn premium mijn siertun kwijt? Moet ik die dan alsnog vrijkopen en opnieuw inrichten?

antwoord:
    Neen.
    Iedereen bij wie op woensdag 2 november 2016 om 14:00 uur premium (met de siertun vrij) actief had behoudt na afloop de siertuin vrij.
    Voor dat doel heeft al een script gelopen zodat alle in aanmerking komende accounts zijn beschermd tegen verlies van de siertuin.
    Dus de siertuin blijft met de items er in actief ook na het einde van die premiumabonnementen.

Cornelly52 en Sintra98 vinden dit leuk.