ei

Discussie in 'Help archief' gestart door domar, 10 Januari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. domar

    domar Forumbeginner

    ik kan het ei niet vinden ik zit in level 22 maar kan het ei niet vinden en ik heb ook geen idee waar de quest staat van die 24 uur
     
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Het ei staat in je inventaris bij de sieritems.
    De quest vind je terug via het klokje, de uil achter op de hoofdakker of in de coöperatie in de stad
     
  3. domar

    domar Forumbeginner

    ik kan niets vinden en het klokje ook niet staat niets bij mijn sieritems
     
  4. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Heb je wel na 2 uur je spel al opnieuw ingelogd?
     
  5. domar

    domar Forumbeginner

    ja heb nu voor de 3e keer ingelogd maar alle events staan er volgens mij maar niet degene die ik moet beginnen en ook geen ei
     
  6. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Je moet bij het blauwe vaasje zoeken op orla-ei en naast je fokmotel
    staat een grote uil daar vind je de qeust.
     
  7. domar

    domar Forumbeginner

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    ja de uil gevonden maar het ei niet ik heb maar 3 dingen in alle sieritems staan

    nee zie dat ik ook geen uil heb dat was een waterput ik dacht dat zal de uil wel zijn maar helaas beide zijn niet te vinden
     
    Laatst bewerkt door moderator: 10 Januari 2020
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Stuur dan maar even ticket naar support. Dan kunnen ze daar kijken waar het probleem ligt.
    Support kan je vinden via het spel of het linkje in mijn handtekening onder. de banner.
    Denk erom dat je genoeg tekens invult anders verstuurt hij hem niet.

    Waarschijnlijk heb je bahamarama nog niet vrijgespeeld en dan is het event inderdaad niet zichtbaar.
     
    Laatste bewerkt: 10 Januari 2020
  9. domar

    domar Forumbeginner

    heb een email gestuurd
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.