Egel

Discussie in 'Help archief' gestart door tafeltennisster79, 29 November 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoe kom ik een egel verblijf? En een werkplaats van de egel?
     
  2. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    De egel is een speciale stal, zie de link hieronder:)
    Komt volgens mij uit de Mysterieuze stallenbouwer, maar weet niet of je die nog in een quest of bij een event kan krijgen.
    Is volgens mij wel te verkrijgen via het ruilevent. Je mag mij bij het eerstvolgende ruilevent wel een duifje sturen, dan heb ik er wel eentje voor je;) De werkplaats was bij een event meende ik. Die zijn een stuk zeldzamer. Misschien heb je geluk bij een ruilevent. Helaas heb ik die niet voor je:oops:
    https://board-nl.farmerama.com/threads/f-a-q-farmerama-zeldzame-stallen-dieren.8352/
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  3. Lief van je dankjewel
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    De werkstal (harkfabriek) zit wel in een quest. Hij zit in "Broers tegen wil en dank". Maar als ik me niet vergis heb je die pas bij level 150 of zo.
    En hij staat ook op de ruil-lijst, dus dat is ook een mogelijkheid ;)
     
    -matthias1952- en tafeltennisster79 vinden dit leuk.
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    stuur bij het ruilevent maar een duifje....heb ik ook een egeltje voor je.......:)
     
    Borkie en tafeltennisster79 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.