Eetstokjes

Discussie in 'Help archief' gestart door royaan, 25 Juni 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. royaan

    royaan Forumleerling

    Weet iemand hoe ik aan eetstokjes kan komen.
     
  2. s.ham

    s.ham Gelegenheidsauteur

    Dat zijn de werkplaats voor panda's daar krijg je de eetstokjes van.
     
  3. royaan

    royaan Forumleerling

    Dank je wel.
     
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ter aanvulling op de eerste reactie; Je kan zelf bij Dit is de weg naar de city en dan eenmaal er binnen bij werkplaatsen (gebouw met groene dak) de stokjesfabriek maken.

    De Bahamarama dieren staan aan het eind van de lijst.

    S6 in ieder geval ermee.
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je kunt ook stokjes kopen op de markt, ze zijn alleen spuugduur.
     
  6. royaan

    royaan Forumleerling


    Bedankt voor de info,maar ik zoek me rot naar Dit is de weg naar de City, zo ook hoe ik werkplaatsen bekom,of haai tanden maak.
    Ligt het aan mij of is er geen tutorial hoe je iets bekom.
     
  7. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Als je links boven woelige weide en rechts van de molen kijkt vind je daar de: Dit is de weg naar de city (het veld met de 6 gebouwen.) En als je daar bent links onder is de werkplaats (met het groene dak.)

    En de meeste fokdieren (van vasteland en bahamarama) vind je in de werkplaats (zo heet het gebouw waarin je de upgrade voor gewone stallen en werkplaatsen kan maken) terug. Je hebt er wel gereedschap en ge-upgrade dieren voor nodig.
     
    Laatste bewerkt: 26 Juni 2020
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik heb hier wel een faq voor je met heel veel uitleg. ook een uitgebreide beschrijving van de stad
    https://board-nl.farmerama.com/threads/boern-feitn.4721/

    Voor de haaientandenfabriek moet je wel eerst het standbeeld van de haai vrij gespeeld hebben in de Oude Apentempel voor je die kan bouwen in de werkplaats.
     
  9. royaan

    royaan Forumleerling


    Dom van me ben hier al dikwijls geweest nooit gezien, nu wil ik eetstokjes en haaitanden maken maar die staan er niet bij,klopt dat.
    Bovendien bedankt voor hulp zover.
     
  10. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Stokjes (gewone panda) en haaientanden (haaien) zijn werkplaatsen die als je de bij behorende (tussen haakjes erachter vermeld) dieren opzoekt vind je die na de stal upgrade.

    En graag gedaan.
     
  11. royaan

    royaan Forumleerling

    Super bedankt.
     
  12. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Voor ik vergeet: Houd er wel rekening mee als je (welke dan ook) werkplaats op je boerderij plaatst, dat daar ook nog voer en de bij behorende dier voor nodig heb. Anders start de werkplaats nog niet.

    En nogmaals s6 ermee en graag gedaan.
     
  13. royaan

    royaan Forumleerling



    Haaien zijn in de maak, werkplaats volgt snel, bedankt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.