Eenheid water teveel afgeschreven..

Discussie in 'Help archief' gestart door |-|ans, 4 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. |-|ans

|-|ans Forummeester

Toegegeven: het is een kleinigheid, maar.. het viel me gisteren al op en vandaag nogmaals:

Als ik mijn stallen / werkplaatsen (handmatig) leeghaal en vul kan het gebeuren dat je (na enkele stallen/werkplaatsen) geen water meer hebt. Je krijgt dan te zien dat je dit kunt aanschaffen óf middels een premium lidmaatschap nooit meer zonder komt te zitten. Wanneer ik dan het water aanvul en de stal / werkplaats die niet gevuld kon worden van water voorzie is mijn voorraad 298 in plaats van de 299 die ik zou verwachten. Blijkbaar verdampt er dan één eenheid?! Die één of (in het geval van Bahamerama) twee duiten zal ik niet zo snel missen, maar ik vond het merkwaardig genoeg om hier even melding van te maken..

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Een heel enkele keer gebeurd dat je een water teveel betaald. In de meeste gevallen heb je meer water gebruikt dan dat je had. Wanneer je niet op tijd het water bij zou vullen, dan krijg je de melding dat je niet voldoende goederen hebt, en wordt het water bij je laatste veld/stal weggehaald. Door de snelheid van klikken bij velden, gebeurd het mij dat er van 3 velden water wordt weggehaald.

Zo nu en dan let ik erop. Vooral na een post als deze, en het kan gebeuren dat ik 44 grote velden heb, 40 water op voorraad, 300 water bijkoop tijdens het water geven en dan achteraf 294 water over heb. Maar meestal klopt het eindresultaat.

3. |-|ans

|-|ans Forummeester

Zojuist had ik het met het berenverblijf: wat waren die beesten dorstig, na ze water te hebben gegeven had ik er nog maar 297 over... xD

Boeretrien1 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.