een melding

Discussie in 'Help archief' gestart door Lieve, 13 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

Lieve Halfgod

In de quest Er kraait geen haan naar bij opdracht 2/4 vragen ze aalbessen en die zou je kunnen telen vanaf level 133 meld het
    maar in de winkel vind je die onder level 130 en is honingklaver 133

2. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Dit is al bekend, sinds een aantal questen destijds in het spel zijn gekomen. Bij een aantal questen is ervoor gekozen het inleveren pas beschikbaar te maken vanaf het level voor alle stappen.
    Er zijn in het verleden al meerdere draadjes over geweest. De verwachting is niet dat dit aangepast zal worden.

3. Lieve

Lieve Halfgod

Catje de levels die vermeld worden in de quest zijn anders dan de levels van de winkel, trouwens het gewas van level 136 word helemaal niet gevraagd in die quest enkel aalbessen en honingklaver en dat is volgens de winkel 130 en 133 en niet 133 en 136
    En sorry als je quest niet kunt zien omdat je dat level nog niet bereikt hebt, ja dan vergeet je dat je het ooit gelezen hebt en die topic zijn daarna allemaal weer weg

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat klopt. Dus ik denk dat iedere nieuwe speler die de aalbessen bereikt, dit gewoon moet blijven melden. En ik hoop dat de moderators het ook iedere keer in Hamburg blijven melden. Het mag dan wel geen prioriteit hebben, het klopt gewoon niet.
    Wanneer een quest onzichtbaar blijft omdat ze besloten hebben dat je eerst een hoger level moet hebben, is het wat anders. Maar nu zijn er bij die hoge level quests 2 opdrachten waar je 3 levels op moet wachten, zonder dat er in de zelfde opdracht om iets anders wordt gevraagd. Dat voelt gewoon fout.

5. Lieve

Lieve Halfgod

Het was omdat ik ineens 6 levels moest wachten voor de volgende opdracht dat ik ben gaan kijken in de winkel
    dat ze dan enkel de naam van gewas zeggen kunnen we zelf naar de winkel gaan om te zien in welk level we het kunnen telen
    Die andere informatie zet je toch maar op het verkeerde been en blijkbaar is het geen prioriteit meer om de fouten uit het spel te halen, heb ik begrepen.

6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Die andere informatie is de informatie vanaf welk level je die fase kunt spelen. Dat level is niet logisch, is geen enkele logische verklaring voor, en daarmee volgens mij onjuist, maar de informatie vanaf welk level je de fase nu kunt spelen is wel juist.
    De informatie dat je een nieuw gewas vrijgespeeld hebt, krijg je bij het level up gaan, en vervolgens zie je het gewas in je zaaimenu staan. Daarvoor hoef je niet naar de winkel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.