Edelweisvallei

Discussie in 'Help archief' gestart door keukendeur64, 15 Juni 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keukendeur64

keukendeur64 Forum prof

Gisteren hebben we mogen starten op een nieuw veld op de edelweisvallei, de alpentuinen.
    Ik ben direct begonnen en geen enkel probleem. Het is ook weer supermooi, waar voor bedankt.
    Bij de alpen-bestelling wordt er een bloemenkrans gevraagd en daar vind ik niet hoe ik aan een bloemenkrans kan komen. Die bestellingen leveren is belangrijk om vooruit te geraken.
    Hoe maken we een bloemenkrans?
    Keukendeur

2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Deze komt als dropitem uit je gewas.

3. keukendeur64

keukendeur64 Forum prof

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    OOH, bedankt... Ik heb al redelijk wat alpenroosjes geplant en geoogst maar nog geen bloemenkrans gehad.
    Ik ga nu eerst veel alpenroosjes maken en ze dan allemaal gelijk planten en gelijk oogsten en dan maar hopen op wat dropitems.

Fijne dag nog!!

Heb dit gedaan en niets van dropitem gehad.
    Waar kan je dit als dropitem uit je gewas halen en met welk gewas?

Laatst bewerkt door moderator: 16 Juni 2023
  4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ze komen uit het gewas wat je meteen kan planten maar niet veel. Je moet geduld hebben net als bij de bomen waar de snoeischaren ook niet veel komen

5. keukendeur64

keukendeur64 Forum prof

Ah zo. Ik vind die Edelweisvallei toch maar iets bijzonder... Het werkt niet vlot en je moet steeds verwijderen... en nu kan je bvb 52 planken maken maar die kan je haast niet ophalen vooraleer je weer veel verwijderd...

6. enk52

Je kan ook minder tegelijk maken. Of anders wachten tot je weer voldoende ruimte hebt. Ondertussen bonen en gewas maken ermee.

7. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

ik kom er even niet uit
    hoe maak ik badges voor de bloementuin
    kom steeds weer bij de bomenbadges uit
    wat doe ik verkeerd??

8. enk52

Bij badges maken bij bomen met het pijltje naar onder naar gewassen

9. debeus

debeus Doorzetter

ik kan mijn bomen niet oogsten heb nog voldoende ruimte kan ook het tweede deel van het speelveld niet ontgrendelen had wel de badge daar voor heb hem nu anders gebruikt maar5 maak zo weer een nieuwe weet u raad

10. enk52

Heb je wel voldoende ruimte in je opslag? Sommige bomen geven heel wat hout.

Voor het ontgrendelen is het even kijken welk punt je aanklikt. Je moet het bordje nemen waar het diertje tegenaan zit. En dan op het bordje zelf maar is soms even zoeken op welk punt hij hem pakt.

11. debeus

debeus Doorzetter

ik krijg dit bordje met dat diertje er naast dan zegt hij je hebt alles wat je nodig hebt om dit kavel te ontgrendelen maar als ik dan beweeg geeft hij je hebt niet genoeg om dit kavel te ontgrendelen heb dit al wel tien keer geprobeerd maar ik krijg dit kavel er niet bij

12. LadyMyst

LadyMyst Junior expert

Debeus, ik zou het spel verversen. Het hielp bij mij. Ik had ook dat schild gemaakt maar het was alsof het spel het niet zag.

13. harriejose

harriejose Forum freak

Waar komen toch die verschillende tijden van de Alpenweide zaadjes vandaan.Alles dezelfde tijd gezaaid, maar dan blijkt dat er verschillende zaadjes nog een paar uur duren.

14. vinc05

vinc05 Forum freak

De zaadjes duren tijdens het zaaien al verschillende tijden voor ze volgroeid zijn .
    Houd de cursor er maar eens boven. De roze lopen van 22.30 min tot 1.29.00 uur.

15. harriejose

harriejose Forum freak

Dank je

vinc051 vindt dit leuk.
  16. margreet76

margreet76 Forumbeginner

Ik heb bij Edelweiss wel al wat gewasjes gemaakt, maar hoe kan ik die planten???

17. Yzaura

Yzaura Forum freak

op het gewassenveld rechts net zoals je bomen plant

18. vinc05

vinc05 Forum freak

prachtig filmpje als je op de edelweissvallei komt.....

Borkie vindt dit leuk.
  19. -corry1944-

-corry1944- Gelegenheidsauteur

Hoe maak ik blauwdrukken

20. enk52

Bij het maakstation en dan het pad der wijsheid badges maken. Bij ontgrendelen kan je dan de blauwdrukken maken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.