edelweissvallei

Discussie in 'Technische vragen' gestart door hamstertje01, 29 Augustus 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hamstertje01

    hamstertje01 Gelegenheidsauteur

    ben nu level 8 maar kan alleen maar abrikozenbomen planten , wanneer kan ik andere bomen maken en planten
     
  2. SophiaDankbaar

    SophiaDankbaar Junior expert

    bij level 10 kun je de volgende boom vrijspelen 'japanse abrikozenboom' en als je met de cursor op een slotje gaat staan kun je zien welk level ervoor nodig is om iets vrij te spelen.
     
  3. corrina65

    corrina65 Actieve auteur

    ik ben bijna level 8 maar heb al 3 extra bomen geopend. je kan bomen extra maken met badges
    alleen nummer 4 de amerikaanse beuk kan ik niet maken omdat ik niet weet hoe ik de producten
    daarvoor kan maken.
    groetjes corrina
     
  4. SophiaDankbaar

    SophiaDankbaar Junior expert

    de producten kun je maken in de omzetter.
    voor de amerikaanse beuk heb je nodig: 18x groene brandstof, 31 x hoogwaardige humus, 5x doorsnee timmerhout en 2 kleine gereedschapskisten.

    gebruik de schuifbalk om de juiste uitkomst te kiezen

    groene brandstof wijst zich vanzelf
    hoogwaardig humus = uitkomst 5+6+7
    doorsnee timmerhout = uitkomst 5+6+7
    kleine gereedschapskist = uitkomst 1+2+3+4

    druk daarna op items kiezen en selecteer het benodigde uit je voorraad
     
  5. corrina65

    corrina65 Actieve auteur

    dank je wel voor je uitleg nu snap ik het bij de levering vragen ze
    bloemenkransen hoe kom je daar aan
    groetjes corrina
     
  6. SophiaDankbaar

    SophiaDankbaar Junior expert

    de bloemenkrans is een dropitem die je krijgt bij het oogsten van de gewassen.

    de Alpenroosjes, de Alpine-Edelweis, de Boletus en de Poa alpina geven zowel bloemenkransen als paddestoelenmanden als dropitem.
     
    Laatste bewerkt: 2 September 2023
  7. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    IK ben aan kavel 16 maar weet niet hoe die te openen? De Europese lariks kan ik maken maar heb maar 1 snoeischaar???? Wat doe ik verkeerd?
     
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik weet niet wat kavel 16 is, maar ik vermoed dat je een extra stukje land kunt openen?
    Dat is hier ook altijd een heel gedoe. Klik ook rondom dat paaltje, ga weer naar een ander veld, probeer het nogmaals. Uiteindelijk lukte het dan bij mij toch na diverse malen proberen en zelfs eens uitloggen uit het spel.

    Die snoeischaren komen als dropitems uit de grond. In het begin zeer mondjesmaat, maar nu kom ik erin om en gooi ze regelmatig in de vuilnisbak. Dat is dus een kwestie van geduld.
     
  9. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Bedankt. In het spel noemen ze stukjes land kavels.... We blijven proberen. Je moet dus openen via dat "stukje grond"...
     
  10. corrina65

    corrina65 Actieve auteur

    hoi hoi hoe kun je een japanse abrikoos maken daar word iedere keer om gevraagt bij de opdrachten.
    groetjes corrina
     
  11. simmeke54

    simmeke54 Grote forummeester

    Bij de Alpine abrikozenboom staat rechts, naast de benaming van de boom, een heel klein pijltje. Daar moet je op klikken en dan komt de japanse abrikozenboom tevoorschijn. Je moet die eerst vrijspelen met blauwdrukken.
     
  12. corrina65

    corrina65 Actieve auteur

    dank je wel voor je antwoord
     
  13. okaview

    okaview Forumleerling

    Hoe kan ik een badge maken van edelweis, als ik zeg badge maken komt alleen de alpenroos op en zie mijn edelweis niet terwijl ik er ruim 800 heb.
    Nu zit het vol en kan niks meer doen of de edelweis dumpen.
     
  14. jopie

    jopie Forumkenner

    van de edelweis kun je geen badge maken
    alleen van de alpenroosjes badge 1
    en van de boletus en cypripediodece badge 2

    edelweis kun je aan klanten geven
     
  15. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Ik verwacht dat de level 3 badge kan worden gemaakt met Edelweiss en gras
     
  16. cauli

    cauli Forumbeginner

    Hoi, bij level 6 Alice Gramsbart moet je een Japanse abrikozenboom plaatsen, maar die kan je blijkbaar pas maken bij level 10? Hoe moet ik m dan maken?
     
  17. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Wachten tot je level 10 hebt bereikt. Komen wel meer opdr. die niet gelijk kunnen vanwege level.
     
  18. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Waar kan ik de faq vinden van de vallei waar je kan zien wat je in een volgende level krijgt ?
    Grt Tiineke
     
  19. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Boeretrien1 vindt dit leuk.