Edelweiss vallei

Discussie in 'Overig archief' gestart door .Nietje., 12 December 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .Nietje.

    .Nietje. Junior expert

    Ik kom niet verder,
    In de zaagmolen staat:
    Maak eerst ruimte in je pakhuis
    Ik kan niks meer maken :mad:
    Snap heel die edelweiss vallei niet.
    Staat niet duidelijk beschreven wat je ,
    en hoe je iets moet doen.
     
  2. PinguinEric

    PinguinEric Junior expert

    Heb ik net ook. Gereedschapskisten waren klaar, dus die oogst ik. Ophalen knop blijft grijs en geen pop-up met gemaakte kisten. Wat ik ook probeer (F5, opnieuw opstarten, wisselen velden) ik kan geen nieuwe gereedschapskiten meer maken. Blijfr de melding maar krijgen dat de "produktie queue" vol is. Hoop dat het snel opgelost gaat worden......
     
  3. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Lezen jullie de discussie in het draadje wat er voor gemaakt is. Hier staat dit vaker hoe je dit kan oplossen
    Je hebt dan je pakhuis of je bomen vol, die zal je eerst leeg moeten maken.
    Dit kan je doen door bomen te maken, maar je kan ook recyclen, zodat je voorraad niet over het maximale heel gaan
     
  4. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Dit is niet echt Feedback over het spel, dit topic is meer bedoeld voor zaken die aandacht behoeven. Ik denk dat deze vraag inderdaad het beste past binnen de Praatgroep en verwijs je graag daarheen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.