Ed en Willem bever!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Het Orakel, 28 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -kv79-

-kv79- Forumleerling

heb 4600 knaaghout. Zorg altijd at ik 5000 op voorraad hebvan de producten waarvan het dier nog geen fokdier is. Levert je nml miljoenen bd op. Bevers 2800..

2. greetje1968

greetje1968 Forumbeginner

ik heb gisteren en vandaag nog een groot aantal gekocht op de markt, hoop winst te kunnen maken hierop, kan wat dat betreft niet wachten

dutchboy vindt dit leuk.
  3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Heb de bevers er ondanks het nieuwe event van morgen nog gewoon op staan, ook staan er de 2 werkstallen nog op. Misschien laat ik die tijdens het event er ook wel op staan, dan krijg ik toch wat voorraad voor het geval dat.

dutchboy vindt dit leuk.
  4. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

heb ook maar alvast 50 bevers gekocht en een aantal knaaghout, de prijzen zullen nog wel de lucht ingaan. Nu nog supervoer bij elkaar zien te maken......

dutchboy en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  5. greetje1968

greetje1968 Forumbeginner

ze hebben een nieuw uiterlijk gekregen zie ik bij de markt

dutchboy en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  6. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

ja, leuk he:)

dutchboy en -matthias1952- vinden dit leuk.
  7. popje4

popje4 Levende forumlegende

jip zien er mooi uit toch!

dutchboy, omaatje75 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  8. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

9. Wendie

Wendie Forumbewoner

zag een vreemd hok in het rad maar was net te laat ... mijn gevoel zei bever en zie hier ... het klopt. Leuk maar niet voldoende op voorraad.

maar goed dat die stal in het rad zat (wat ook wel weer vreemd is want stallen zijn toch nog niet omgezet?)
    als dat niet was geweest, was ik niet gaan zoeken. Toch ondanks event maar gaan proberen de aantallen op te krikken in mijn schuurtje

en jammer dat de eerst volgende BabyBoom dan weer een nieuw fokdier heeft. Heb al zo weinig tijd in het weekend om te fokken en met iedere BBD de laatste tijd, is er wel een bijbehorend event, kom zo niet verder met de questen in de coop

zou fijn zijn als we eens door de week een BBD krijgen (en ja, zo'n extra paar uurtjes door de week zijn wel leuk maar voor een werkend mens te weinig)

mmgorter, dutchboy, omaatje75 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

De bever heeft een nieuw uiterlijk op de markt gekregen.
    Ik hoop wel dat de classic + en de classic ++ stallen blijven want tot op heden duren de basis stallen langer in tijd

Laatste bewerkt: 2 September 2015
    mmgorter, popje4 en dutchboy vinden dit leuk.
  11. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

ziet er mooi uit. helaas niet veel op voorraad van bevers en knaaghout

popje4 en dutchboy vinden dit leuk.
  12. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

mooie uitdaging heb een redelijke voorraad :p
    we hebben nog een week dus tijd genoeg
    mooi dat we weer vooruit kunnen zien wat er komt
    kan ik de voorraad wat omhoog brengen
    na het event wil ik niet zonder zitten dus nog ff blijven sparen ;)

popje4 vindt dit leuk.
  13. Sintra98

In mijn inventaris is de basis stal reeds gewijzigd de basis stal duurt 18:00 u
    Dit is dit dus ongewijzigd is t.o.v. van de oude beverstal.

dutchboy vindt dit leuk.
  14. Het Orakel

Het Orakel Forum Moderator Team Farmerama NL

15. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

da,s mooi
    doe mij die roze maar :D:D
    blij dat ik een hoop bevers heb

daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Oh dat ziet er mooi uit hoor. Ben erg benieuwt wat het event precies inhoud. Hoop voor mijn getrouwde buur dat het mee valt aan SV, zij heeft namelijk niet zoveel en gaat op vakantie. Aan mij dus de schone taak om te zorgen dat ze met zo min mogelijk SV zo ver mogelijk komt.

Maar zoals het er nu uitziet krijgen we netzo als we bij andere stallen hebben, upgrates zoals geel, oranje, rood en roze. Wat gebeurd er dan met al onze classic++ stallen??? Worden die omgezet naar oranje of hogere stallen? Blijven die bestaan? Of vervallen die maar mogen we ze nog wel voor hun mooie punten aantal in de trein gooien :)

mmgorter, dutchboy en Sintra98 vinden dit leuk.
  17. Sintra98

Ik wacht nog wel even op de Neon. :inlove:
    Laat die er nou net niet bij zitten:eek:

Laatste bewerkt: 3 September 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  18. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

De belofte was dat we de classic+ en ++ mochten houden, dus ik heb die van alle andere dieren ook en zie geen enkele reden waarom de bevers er dan uit zouden gaan.
    Vermoedelijk worden de oranje, rode en roze beverstallen, net als bij de andere fokdieren, langer dan de basistijd. Een classic++ is 60% van de tijd. Van de ezels en struisvogels heb ik ze nog regelmatig opstaan.

BoerAnnelies en dutchboy vinden dit leuk.
  19. Hetty1

Hetty1 Junior expert

Wat een mooie plaatjes weer, zo te zien gaan we met het gezamenlijke event een dam bouwen:p heb voldoende bevers en bijna 300 knaaghout op voorraad, dus nog even doorsparen maar.
    de nieuwe stallen zien er ook weer leuk uit.

dutchboy vindt dit leuk.
  20. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Ik hoop toch niet dat er veel knaaghout gevraagd gaat worden, heb er momenteel nog maar 23 over.
    Dit huidige event heeft er aardig wat opgeslokt, net als struiseieren, koi en ketels.
    Inmiddels wel 300 bevers, ik hoop dat ik het hiermee ga redden. Ik heb wel nog steeds de beverstallen staan.
    Dus het worden er wellicht nog een paar meer.

schaapje52, Hetty1 en dutchboy vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.