echt wennen

Discussie in 'Help archief' gestart door tafeltennisster79, 30 Juli 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beste medeboeren en boerinnen,

wat is het wennen zeg, sinds ik weer begonnen ben!
    ik weet even niet waar ik moet beginnen. quests? werkstallen? jam, brood, bloemen? fokprogramma? hebben jullie tips? of me gewoon keer per keer kiezen en op 1 ding focussen?
    ik ben in ieder geval alweer 1 level gestegen sinds ik weer begonnen ben.

rosey1965 vindt dit leuk.
  2. anita-144

anita-144 Regelmatige auteur

Nadat ik een tijd lang gestopt was geweest ben ik vooral begonnen met de focus op vrijspelen van de 'extra velden'. Ik had bv kristalwatervallen en paddestoelwoud nog niet vrij (en de siervelden, maar die zijn wat minder belangrijk, tenzij je veel sieritems hebt).
    Tegelijkertijd vooral zo veel mogelijk voorraad aangevuld, om de seizoenen mee te kunnen doen.
    Daarna heb ik me geconcentreerd op Baha en alle apentempelbeelden open gespeeld.
    In de tussentijd wel natuurlijk events gedaan, hoewel die vaak niet haalbaar waren.
    Naarmate ik meer questen af had (iedere keer goed zoeken tussen de beloningen en de gevraagde goedjes wat ik kon en waar ik dan het meeste aan had), lukte het steeds makkelijker en werden seizoenen en events haalbaar.
    En soms is het zo dat een rustpauze en het overslaan van een event nodig is om alles weer op peil te brengen :D

tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  3. hartelijk dank voor je uitgebreide antwoord, kan ik wel wat mee!

4. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik ben er ook ooit een half jaar uit geweest en ik vond het bij terugkomst vooral vervelend dat ik een heleboel nieuwe bomen en stallen niet had. Ik ben dus meteen volop in de events gedoken om stekjes te bemachtigen, en verder heb ik me helemaal suf geruild xD

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.