durf te vragen

Discussie in 'Help archief' gestart door truus1959, 24 November 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truus1959

    truus1959 Gevorderde

    mag ik een brutale vraag stellen kan iemand mij aan een ambarellaboom helpen ben daar al heel lang naar aan het zoeken ook bij ruil en cadeau evenement gezocht maar helaas nergens kunnen ruilen voor iets anders dus nu kan ik een aantal questen niet afmaken misschien is het toch een brutale vraag maar weet geen andere oplossing meer .
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Had dat nou een week eerder gevraagd xD

    Maar er komt vast binnen afzienbare tijd weer een cadeau-event. Stuur me tegen die tijd even een berichtje en dan heb ik wel een ambarellaboom voor je.
     
    Sintra98 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  3. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    De Ambarella boom was voor zover ik dat weet niet te ruilen, maar ik heb er een geprobeerd aan mijn boerederij partner te sturen en dat was niet gelukt die was bij mij niet zichtbaar bij de bomen
     
  4. SophiaDankbaar

    SophiaDankbaar Junior expert

    ik heb een aantal ambarellavruchten op de markt geplaatst, misschien kun je ze daar kopen. ik weet niet of we dezelfde markt hebben, maar je kunt het altijd proberen.
     
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    De ambarella is al tijden te ruilen. Misschien had je ze op je veld staan? Daar ga ik ook wel eens de mist in. Wil ik iemand iets sturen moet ik het eerst gaan lopen zoeken xD
     
  6. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Okay dankjewel ik was het me niet bewust
     
  7. truus1959

    truus1959 Gevorderde

    zal ik doen kakelot69 als het cadeau en ruil evenement er is dankje wel alvast en ook de andere voor de antwoorden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.