Duitse start game ipv Belgie nl

Discussie in 'Technische vragen' gestart door Tyrany, 25 Augustus 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrany

Tyrany Grote forummeester

Op mijn laptop start de game steeds op met de Duitse instelling ipv Belgisch nl.

Enig idee hoe te veranderen? Ik speel in browser opera.

2. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Ben je momenteel op vakantie? Ik weet dat als ik op vakantie ben in het buitenland dat mijn laptop vaak de eerste paar dagen farmerama niet in het Nederlands laat zien.

3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Het spel denkt inderdaad met je mee als je op reis gaat en past taal aan, maar waar je ook bent je kant dit aanpassen. Als je op de site van Farmerama bent voor het inloggen kan je rechtsboven de taal kiezen waarin je wil spelen.

inlogschermtaalinstellen.jpg

Boeretrien1 vindt dit leuk.
  4. Tyrany

Nee ben nog steeds in België.

En ja idd, ik kan het veranderen, maar het zou toch automatisch de juiste instelling moeten nemen.

5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Jazeker maar spel is soms wat in de war, in je log sta je trouwens wel netjes in België en als ik bij je kijk is alles in het Nederlands.

6. Tyrany

wel, ik heb laptop uitgeschakeld en weer opgestart en nu start die idd op Belgisch nl - tja , alles ok dan :)
    Bedankt voor 't meedenken.
    Mag een slotje op.

Klaartjuh vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.