Duitse mentor

Discussie in 'Help archief' gestart door lesChefs, 6 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lesChefs

lesChefs Forumbeginner

Krijg een mentor toegewezen die in het Duits schrijft.
    Is het de bedoeling dat je dit spel met Google translate ernaast speelt ?
    Zover ik het forum heb gelezen krijg ik normaal een Nederlandse mentor.

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ja, normaal wel. Maar als je op bijvoorbeeld een i-pad, even niet op de taal let en daardoor zelf bent ingelogd op de Duitse versie, krijg je ook een Duitse mentor. Zo kreeg ik een keer per ongeluk een Amerikaans kuiken.
    Als je de Duitse mentor verwijderd en een nieuwe vraagt, zou dit gewoon een Nederlandse moeten zijn.

3. lesChefs

lesChefs Forumbeginner

Goh wat ben jij al hoog wat een erelijst, maar heb geen i-pad het is een oud computertje en staat op "com" zou je dus Engels verwachten en waarom krijg je Duits dan ?
    Mentor verlaten schrijft men dat ik nog 8 1/5 uur moet wachten dus wachten maar af met wat oranje worteltjes.

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat vraag ik me op de i-pad ook iedere keer af, want dat is ook willekeurig Duits en Engels. Maar dan heb ik het spel en het forum ook in die taal. Dus dan heb ik in het startscherm niet opgelet en gelijk ingelogd. Jij zit op het Nederlandse forum, dus denk ik dat je ook een Nederlandstalig spel speelt. Ergens is er dan een foutje ingeslopen. Het is mogelijk dat een Duits-talige speler het idee had dat je hier sneller aan een kuiken komt en dat die Nederlanders toch wel Duits begrijpen. o_Ok een Duitse kan inloggen bij ons.
    Als je liever niet wilt wachten tot morgen, kun je kijken of support sneller werkt. Die kunnen de mentor om een dergelijke reden wel verwijderen. Maar in het weekend niet altijd binnen 24 uur.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.