Duifje

Discussie in 'Help archief' gestart door cees.k, 16 Februari 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cees.k

cees.k Junior expert

Hallo. ik lees regelmatig dat men een duifje moet sturen, en dan kan men spullen weggeven. Kan iemand mij uitleggen waar ik dit kan vinden en hoe dit werkt BVD

2. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Eigen citaat: Simpel gezegd: Een duifje sturen is hetzelfde als een berichtje naar iemand sturen of krijgen van iemand.

Diegene krijgt dan een soort envelop (ter hoogte van het bord met de tekst landkaart erop) te zien als die online is/komt, net zoals bv. bij jou als er een reactie terug krijgt. Of als jij een duifje krijgt van iemand (buur of zoals bij bv. ruil/cadeau event.) Einde citaat.

Andere optie is, om via dit is de weg naar de stad (deze vind je links van de vallei Edelweiss) en dan op het postgebouw (vind je rechts onderaan) drukken. Dan kan je via de boven staande uitleg ook een bericht versturen.

1 Ding waar iedereen wel rekening mee moet houden, is dat niet altijd het duifje/bericht door de ander wordt ontvangen. Is dit het geval, geef het dan et . aan bij de desbetreffende praatgroep zodat men daar rekening mee kan houden.

Al dit alles wat hierboven beschreven is geldt alleen binnen het spel. Spreek iemand over bericht sturen naar support werkt via een andere manier.

S6 met de info en het spel.

Laatste bewerkt: 16 Februari 2023
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.