dubbelpost

Discussie in 'Help archief' gestart door vinc05, 21 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinc05

vinc05 Forum freak

Bij mijn profiel staat een melding wat is het gevolg van deze waarschuwing en ik weet ook al niet wat ik verkeerd gedaan heb.
    Hoe kan ik me verbeteren zodat het niet weer verkeerd gaat?
    waarschuwing

dubbelpost10 November 2014010 December 2014 om 13:52

2. Sjemmie

Sjemmie Regelmatige auteur

Een dubbelpost wil zeggen dat er 2 reacties van jou onder elkaar staan op het forum, zonder een reactie van iemand anders er tussen.

Deze dubbelpost wordt dan samengevoegd door een moderator en daar kan je dus een waarschuwing voor krijgen.

Als je iets op het forum zet, en je wilt nog iets neerzetten waardoor er 2 posts van jou onder elkaar komen, kan je in de post die je al gedaan hebt onderaan op bewerk klikken. Dan kan jeje post aanpassen en krijg je dus ook geen dubbelpost.

Hier had je een dubbelpost gedaan: https://board-nl.farmerama.com/inde...deal-tijdelijk-event.12202/page-23#post-86418

3. vinc05

vinc05 Forum freak

Sjemmie.
    Bedankt voor de uitleg zal proberen het te voorkomen.
    Wat is de straf als me het nogmaals overkomt voor 12 december?

4. Sjemmie

Sjemmie Regelmatige auteur

Wat dubbelposten betreft gaan we bij een tweede of derde keer echt geen kaarten of bans uitdelen. Een dubbelpost kan iedereen wel eens overkomen in een momentje van onoplettendheid. We spreken spelers er op aan. Bij echt stug door blijven gaan wordt het anders... Niet te druk om maken dus.

5. vinc05

vinc05 Forum freak

Bedankt, Slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.