dubbele ep en uitstel event

Discussie in 'Help archief' gestart door agnesinas, 15 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. agnesinas

agnesinas Forumbeginner

Voor de eerste ronde event had ik al mijn bomen op mijn land gezet en had gedacht na start event kan ik weer gewassen gaan planten voor de dubbele ep en voor opdracht drie.
    maar nu is de start event uitgesteld tot morgen en loopt de dubbele ep op gewassen vandaag.
    En door de lange looptijd van de hoge EP bomen kan ik die nu niet van of oogsten want die moeten morgenochtend om elf uur klaar zijn. Dus ik loop mijn dubbele ep gewassen mis en kan vandaag niet oogsten mijn bomen. Dus ik ben benieuwd of dit gecompenseerd gaat worden.
    Wij als spelers plannen geen dubbele events dat wordt door BP gedaan, en alleen door slim plannen kan je met beide meedoen.

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Er is op dit moment niks bekend over compensatie, problemen in het spel kunnen voorkomen en is geen garantie voor compensatie. Dubbele events komt wel vaker voor en is niet direct de oorzaak van het probleem, het is voor ons allemaal een keus of we aan alles mee willen doen of dingen overslaan.

Aangezien er verder niks over te melden is:

~gesloten~

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.