dubbele ep een foutje??

Discussie in 'Help archief' gestart door -Coco1968-, 15 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

In de OA had ik gelezen dat we vandaag dubbele ep op gewassen zouden ontvangen vanaf 10 uur. Tot mijn grote verbazing zie ik vanaf 10 uur het klokje knipperen vanwege een nieuw event en al mijn bomen en stallen zijn ook in ep verdubbeld.
    Het plaatje wat er bij staat is wel van de gewassen.

Krijgen we het voordeel van deze fout? Of wordt deze voor 2 uur gecorrigeerd?

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik ga hier even navraag naar doen

3. -Coco1968-

Bedankt. Ik hoop dat het een foutje van de bank wordt in ons voordeel.

sinkieboy vindt dit leuk.
  4. vinc05

vinc05 Forum freak

Ja dat hoop ik ook dat zal een hoop lagere levels helpen de benodigde EP te halen

5. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik heb er ook een vraag over want we moesten bomen plaatsen voor 60.000 Bomen EP/TEP verzamelen in 24 uur
    Hoe zal ik dan gewassen kweken als er bomen op mijn akkers moeten staan om om twee uur de 24 uurs race te starten voor 60.000 bomen punten?
    Graag zou ik hierover toch ergens een toelichting over willen ontvangen
    of een link als die al bestaat, tenzij ik iets gemist heb.

Cornelly52 vindt dit leuk.
  6. enk52

Als je bomen klaar zijn kan je toch gewoon gewassen kweken, dan heb je nog heel wat uren over om die dubbele ep te benutten.

7. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

helaas dan zijn die uren alweer voorbij want ik denk dat ik geen 60.000 Bomen EP/TEP in een ronde kan verzamelen en de XXL bomen doen er echt 12 uur over om te groeien ik heb de hele hoofdakker vol staan met XXL bomen maar de eerlijkheid gebied dat ik het nog niet uitgerekend heb.
    Zelf ben ik van mening dat ze beter een happy bomendag hadden kunnen aanzetten.
    Ik ga er niet van uit dat dit als een teaser bedoeld is door BP

Cornelly52 vindt dit leuk.
  8. vinc05

vinc05 Forum freak

9. enk52

10. -Coco1968-

11. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Ik begrijp dat er ergens een fout gemaakt is, maar kon dat niet sneller veranderd worden. Ik heb nu een paasjam en wac geactiveerd net voor het oogsten op Baha en die staan nu 3 uur voor joker aan (ben pas om 15:00 uur terug). Omdat er nog tijd over was voor het oogsten toch nog even op het forum gekeken en heb nu dus nog niet geoogst.
    Om kort te gaan: Foutje bedankt.>:(

12. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Je kunt ze met een PP verlengen, hier staan ze ook aan.
    Doet wonderen voor de siertuin.

13. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Heeft niet veel nut. Paasjam duurt 12 uur. Met PPP verlengen wordt dat 15:36. De meeste mensen slapen om die tijd.

14. -Coco1968-

Jammer dat je niet op het eventklokje hebt gelet. En zoals je aangeeft, voor de paasjam maakt het niet uit, die zou ook vanmiddag om 3 uur met verlenging van pinky dezelfde opbrengst geven. Ik neem aan dat je even goed Bahamarama geoogst hebt, dus die extra ep in ieder geval binnen hebt. En eigenlijk staat de WAC dus ook los van de extra ep die we vanaf 10 uur zouden krijgen op de gewassen. Je hebt nu ook meer gewassen gekregen.

Persoonlijk ben ik wel blij met die paar uurtjes uitstel. Ik ga na 2 uur meer oogsten dan voor 2 uur. Al had ik natuurlijk liever 24 uur dubbele ep op alles gehad.
    In ieder geval is de situatie weer duidelijk en mag dit draadje van mij wel gesloten worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.