dubbele badge?

Discussie in 'Help archief' gestart door thea1963, 7 Augustus 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

thea1963 Forum freak

hoi hoi,

Hier heb ik uit 114 fokhotels met reptielen geleedpotige en zoogdieren geen enkele dubbele badge(van een ander categorie) gekregen?

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Hier uit 132 fokhotels met de 3 verschillende categorieën ook geen enkele dubbele.

Vergeten een knopje om te zetten in Hamburg? :oops:
    Er kwamen wel extra farmmunten mee.

Edit: in de faq wordt nu niet gerept over dubbele badges. Maar ik ben er toch aardig zeker van dat dit wel zo was.
    Is die faq dan veranderd?

Laatste bewerkt: 7 Augustus 2019
  3. thea1963

thea1963 Forum freak

ja dit stond er eerst wel, in de Duitse faq staat het nog steeds >:(
    • bei jeder Zucht aus den geforderten Kategorien bekommt Ihr ein Abzeichen der jeweiligen Kategorie die Ihr züchtet und mit Glück noch ein zusätzliches Abzeichen der anderen Kategorie, welche Ihr ebenso einzahlen müsst

farmermikkie vindt dit leuk.
  4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Jammer dat we ze niet krijgen.
    Gelukkig dat ik niet aan geheugenverlies lijd xD

janniekwak vindt dit leuk.
  5. thea1963

thea1963 Forum freak

in de Engelse faq staat het ook nog steeds, dus wacht nog wel even -.-

1. Also there is a chance to receive one of the other 2 badges when breeding any of the required categories. No Badges drop when breeding any of the other categories!​

6. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

In dit geval klopt de Nederlandse FAQ, je krijgt alleen badges bij het fokken met desbetreffende categorie (garantie op 1 badge van die categorie).
    Dus niet dubbel en ook niet bij het fokken van andere dieren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.