dubbel vermelde coöperatie questen

Discussie in 'Help archief' gestart door fairie, 23 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairie

fairie Commandant van het forum

Eergisteren heb ik in de FAQ bij de coöperatie questen gekeken welke ik nog op moest schrijven en toen kwam ik bij de ambachten tegen dat ze er 2x in vermeld staan. De bakker en de jammaker staan beide op de 2e pagina. Als je dan iets verder naar onderen gaat op deze pagina staan ze er voor de 2e keer vermeld. De bloemist en de Alchemist staan op pagina 4 vermeld en daar gelijk onder voor de 2e keer (bloemist 2x onder elkaar en daarna de Alchemist 2x onder elkaar). De spa staat op pagina 4 en 5, de 2e keer staat er gelijk onder op pagina 5. Voor alle ambachten betreft dit alle fases.

Ik dacht ik meld het even. Ik dacht eerst dat ik het niet goed gezien had, toen dacht ik dat het bij 3 ambachten was en net keek ik nog even voor ik dit ging posten en zag toen dat het bij alle 5 de ambachten is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.