Droprate eventgewas verborgen objecten

Discussie in 'Overig archief' gestart door kakelot69, 19 November 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Nou dan ga ik toch maar eens klagen, al is het normaal mijn ding niet.

Maar kom op zeg: prima hoor als je 27 (40) oogsten gewas vraagt voor een event, maar zoals de droprate nu ligt levert al dat werk precies 480 (800) DI op terwijl je er 3400 (5000) nodig hebt. Dat is toch wel erg weinig niewaar.

En ja, ik weet dat eventgewas nooit de wereld aan drops oplevert, maar zo zout als nu heb ik ze nog nooit gegeten.

catootje65, jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  2. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik laat standaard altijd wat (werk)stallen en bomen staan. Hier haal ik dan meer drops mee binnen dan alleen met velden met eventgewassen. Merk ik dat mijn gewassen wat achter blijven dan haal ik tijdelijk wat stallen weg. Ik zit nu op ruim 1700 drops en 16.000 eventgewassen.

Andere spelers die gaan eerst voor alle eventgewassen en zetten dan bijvoorbeeld lange gewassen in om de ontbrekende drops mee binnen te halen. Ieder heeft zijn eigen manier en het ene werkt bij de een wel en de ander niet. Als voorbeeld het formaat van de veldjes. Er zijn er bij bij wie het meer op grote velden is maar bij mij is het juist zo dat ik meer krijg met kleine veldjes. Meestal gaat het zoals ik speel juist goed maar bij sommige events lijkt het of het juist meer oplevert met de veldjes. Daarom hanteer ik voor mezelf wat hierboven staat. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik nog geen tijd heb gehad om te bekijken of voor mij dat grote aantal haalbaar is.

Verder hangt het natuurlijk ook af van hoever je de bekers hebt, waar ze staan en misschien wel bepaalde bonenstaakrijen.

jolanda13 vindt dit leuk.
  3. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

in het begin had ik drops genoeg...kreeg er zelfs erg veel met event gewas maar euhh sinds sint en pietermannen in het land zijn gearriveerd is het om te :cry: nou vermoed ik dat roet gebruikt word om de pieten te schminken :wuerg:

jolanda13, boemer49, janniekwak en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. omatrein

omatrein Gelegenheidsauteur

HELEMAAL MEE EENS!!!

jolanda13 en boemer49 vinden dit leuk.
  5. boemer49

boemer49 Oudgediende

heeeeel weinig roet ook hier .....>:(:oops:dank je doppie ga ik doen ,ook al staan er al wat maar heb nog bomen ertussen ....

Laatste bewerkt: 22 November 2018
  6. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

Op bahamarama dieren zetten helpt veel (luiaard en anaconda dropte goed bij mij)

7. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ja daar ben ik ook achter Doppie. Ik heb luiaards en toekans nu en het gaat ineens veel beter.

boemer49, jolanda13 en -doppie- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.