dropitems

Discussie in 'Help archief' gestart door lucy6666, 15 Februari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucy6666

lucy6666 Gevorderde

wat ik mij afvraag is waarom er nu zo weinig dropitems komen bij de vorige event zoveel er is dan ook weinig kans om alles te halen dat is wat het nu moeilijk maakt waarom eigenlijk jullie kunnen die dropitems aanpassen met een goeie wil of is het alleen maat te gaan om het te kopen er staan op het einde leuke prijzen te verdienen

2. fairie

fairie Commandant van het forum

Misschien ligt het er aan wat je weinig noemt. De dropkans verschil ook wel eens. De ene keer meer dan een andere keer. o_Ok wat er op je landjes staan. Ik haal nooit alles weg maar heb standaard wat bomen, (speciale) stallen en werkplaatsen staan. Hier heb ik een balans in en daar dan genoeg dropitems mee. Sommige events krijg je juist meer op de veldjes en dan moet ik soms toch een paar dingen weghalen om een event uit te kunnen spelen. Verder natuurlijk de standaard dingen zoals het level wat je hebt en wat je daarbij allemaal vrij hebt gespeeld en ook aan bonenstaakrijen en de dingen die je inzet. De stand die ik nu heb is iets boven de 6000 eventgewassen maar de dropitems heb ik genoeg om 20 molenproducten te maken. Het enige wat ik doe is aan het begin 2 of 3 keer 10 grote veldjes met alles erop en eraan. Verder speel ik op kleine veldjes met alleen WAC.

3. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Ik heb je vraag verplaatst omdat dit een heel andere vraag betrof dan het onderwerp waar je de vraag hebt gesteld.
    Inbreken in het draadje van iemand anders is niet netjes, bovendien heb je kans dat mensen je vraag niet lezen omdat het immers over iets heel anders gaat.

4. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Eventgewassen droppen nooit fantastisch goed, het vorige event was echt een uitzondering. Wat je dan doet is voor de nachten lange gewassen opzetten, want hoe langer het gewas hoe meer drops.

jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.