dropitem oud ijzer

Discussie in 'Help archief' gestart door miranda1973, 21 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda1973

miranda1973 Forumbeginner

Hallo, ik vraag me af hoe lang het duurt voordat je wat oud ijzer krijgt, want of ik nu lange gewassen zet of niet, ik heb nog niets. Das wel jammer, want dan kan je dus niets met de quest. Ik ben iemand die zonder aankopen speelt, dus het zou toch fijn zijn als het toch een keertje verschijnt. Het hoeft niet gelijk alles te zijn, maar als je ziet dat er af en toe wat komt ben ik al tevreden.

2. Sjemmie

Sjemmie Regelmatige auteur

Ik kan je helaas ook niet vertellen hoe lang het duurt. Ikzelf heb ivm werk ook lange gewassen staan en ik heb ook nog geen oud ijzer. Je weet hoe het gaat....Als je ergens op wacht duurt het altijd lang. Je zou in ieder geval je buren een berichtje kunnen sturen met de vraag of ze je gereedschapskisten willen sturen. o_Ok kan je quests doen met gereedschapskisten als prijs.
    Succes en hou vol! Het komt vanzelf...

3. aubry47

aubry47 Forumkoning

Een tip die bij mij succes had. Misschien kun je bij de coop questen inleveren voor XXL gereedschapskisten. Grote kans dat daar oud ijzer in zit. Succes, aubry

4. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi.
    jip bij de questen de xxl gereedschappen voltooien.... daar zit wel oud ijzer bij hier inmiddels de eerste vijf al binnen.

gr en suc6
    popje4

5. miranda1973

miranda1973 Forumbeginner

Dan zal ik gewoon geduld moeten opbrengen, wat natuurlijk lastig is want ik wil graag aan die nieuwe quests beginnen. De coop questen daar heb ik de meeste al van ingeleverd, dus ja de tip is super, maar ik heb er zelf niets meer aan. Maar toch bedankt voor de reacties

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.