drop-items

Discussie in 'Overig archief' gestart door -Dobbertje-, 15 April 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

Zo maar een ideetje

voorstel : ik heb mijn event gehaald, dus heb ik geen drops meer nodig
    maar buurtjes sturen nog wel de drops.

een klein rondje of vlaggetje of iets bij je naam in het rechter uitschuif/burenlijst
    waarmee duidelijk is dat je event af hebt, dan kan men de drops beter geven aan degene die nog bezig is....of aan iemand op het forum

bv een extra rondje zoals je nu ziet als iemand online is rood en groen, dan eentje voor als iemand klaar is....

blackscorpion64, Sintra98, -doppie- en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Goed idee, vind ik.
    Ik heb het event ook vaak al vroeg klaar, en zou dan liever andere kadootjes ontvangen, of de buren kunnen dan drops aan anderen sturen.
    Denk dat het technisch lastig is om dit automatisch te doen, dus misschien een teken dat we zelf aan en uit kunnen zetten?
    Het komt voor dat ik de drops eerder bij elkaar heb dan het eventgewas, dus een teken of je wel of geen drops wilt ontvangen?

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. miekekoning

miekekoning Veteraan

Een interessant en zeker vernieuwend idee.

Ik ben het wel met farmermikkie eens dat het waarschijnlijk een zeer ingewikkeld technisch idee zal zijn. Neemt niet weg dat ik het in de groep zal bespreken.

Voorlopig is een duifje sturen naar je buurtjes, naar mijn idee, de beste oplossing.

Sintra98, -doppie- en Butsmuts vinden dit leuk.
  4. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Een duifje sturen wil ik wel doen, maar het zou dan natuurlijk een stuk gemakkelijker zijn als ik meerdere duifjes tegelijk op pad kan sturen. Nu moet ik elk duifje apart op pad sturen en elk briefje opnieuw schrijven...
    Ik zal goed voor ze zorgen, hoor! Ze krijgen voldoende krachtvoer...:p

hendrika73, Sintra98 en annerieke1980 vinden dit leuk.
  5. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik zou het ook een prima idee vinden, ;)
    maar een groepsmail zou ook mogen van mij om al je buren te waarschuwen

6. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Goed idee

Sintra98 vindt dit leuk.
  7. mamiagk

mamiagk Forum-expert

niet helemaal een groepsmail, maar ik zag ooit op het forum de tip om je bericht in word te schrijven en te kopieren, dat scheelt alvast een hoop typewerk, werkt prima voor mij in ieder geval ;)

8. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Dat doet opa ook in Word schrijven.
    Vooral handig met ruilevents.
    Bovenstaande idee ben ik al eens eerder tegengekomen en toen is er geopperd om bijvoorbeeld je schild te veranderen.
    Dit is er nooit van gekomen want dat werd teveel werk.
    Een extra knopje wat je aan of uit kan zetten is idd gemakkelijker