Drie plaatjes - één verhaaltje (7) - Alle dieren tellen mee

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Hij dacht en dacht maar kon er niet op komen. Maar opeens kreeg hij een idee. Hij had een film gezien waarin ook getoverd werd.
    Hij kon die spreuk wel eens proberen. Hij zwaaide weer met zijn stokje en riep zachtjes: Silencio
    Wat er toen gebeurde.....

2. ienemienie

ienemienie Oudgediende

De klokken vormden samen een grote cirkel en begonnen zachtjes te klingelen.Nijltje spitste zijn oren. Zulke mooie muziek had hij nog nooit gehoord. Wat wilden de klokken hem zeggen? Hij moest de toverfee vinden.Misschien kon zij met een van de klokken praten.Nijltje liep op zijn tenen weg en ging op zoek naar de andere dieren.

3. boemer49

boemer49 Oudgediende

Daar vond Nijltje zijn nog zonnebadende vrienden in de zon ,en vroeg met zwoele stem ...
    Weten jullie waar ik de toverfee kan vinden ,
    waarom vroegen Golin en de mammoetzuigers kip gelijk .
    en Nijltje vertelde over de klokken uit de put ,
    ik wil weten hoe het heet,het heeft me zo betoverd .en mijn hart veroverd
    Meschien weet zij de titel wel ,
    ga naar de burgemeester zei gele slak die weet toch meer dan wij .
    Nijltje liep glunderd naar het dorp , vreemd maar wat zei de burger vader nu ?????

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.