Drie plaatjes - één verhaaltje (6) - Waar zijn de pakjes?

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 10 November 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Farm_F.A.Q

Farm_F.A.Q Forum Moderator Team Farmerama NL

We gaan hier met zijn allen een verhaal schrijven.

Als inspiratie gebruiken we de plaatjes van onze boerderij.
    Wij maken een voorzetje en jullie mogen dit gaan aanvullen.
    Het streven is om dit verhaal na 2 weken af te sluiten maar als het iets langer is vormt dat ook geen probleem.

In principe is het verhaal met 3 plaatjes maar het moment waarop die alle 3 verschijnen kan per verhaal verschillen.
    o_Ok kan het voorkomen dat we nog een extra plaatje toevoegen gedurende het verhaal.

Ieder stukje moet aansluiten bij het voorgaande en moet minimaal 2 regels zijn en maximaal 5.
    Dan is de volgende weer aan de beurt. Natuurlijk mag je daarna weer gewoon een nieuw stukje toevoegen.

Jullie gastvrouwen in dit draadje zijn: Catje78, miekekoning en enk52

2. Farm_F.A.Q

Farm_F.A.Q Forum Moderator Team Farmerama NL

[​IMG] [​IMG] [​IMG]

Jimmy het aapje wilde een groot feest gaan geven met voor iedereen een cadeautje. Al zijn vrienden ging hij uitnodigen en er kwamen ook artiesten. Maar op de dag zelf waren alle pakjes verdwenen. Wat moest er nu gebeuren?

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Jimmy was ten einde raad. Waar moest hij nu gaan zoeken?
    Het hele huis had hij al ondersteboven gehaald. Zou iemand de pakjes meegenomen hebben? En waarom?

4. simmeke54

simmeke54 Grote forummeester

En wie kan dit hebben gedaan? Wie steelt er nu pakjes. Vast iemand die cadeautjes nodig had en zomaar Jimmy’s huis binnen kon komen zonder sporen na te laten. Sint? Nee, dacht Jimmy, dat kan niet want de Sint is al lang weer met zijn stoomboot op weg naar Spanje. Kerstman? Zou die zijn pakjes hebben weggenomen? Laat ik dat maar eens uitzoeken, dacht Jimmy, maar hoe begin ik daar in mijn eentje aan? Was er maar iemand om me daar bij te helpen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.