draaiend bloemetje

Discussie in 'Help archief' gestart door -miekedo-, 23 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -miekedo-

-miekedo- Regelmatige auteur

Ik heb al 2 dagen een draaiend bloemetje. Kan steeds niet op het spel … computer eergisteren opgeschoond en geen verandering … kan in blijven loggen, wac hierdoor weer verlopen. Daarnet aardappels op het land gezet, klik water aan geeft supermest, 2de veld idem dito … hoe kan dit? 20621246

Groetjes, -miekedo-

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

3. -miekedo-

Dit heb ik 2 dagen geleden ook al gedaan, weet hoe het werkt want ik speel al vanaf 2011 mee. Het probleem blijft zich voordoen! Spel loopt nu niet meer gelijk vast maar de bloemetjes blijven draaien ... ook nu nog. Heb nu wel gezien waar het probleem zit: Als ik naar mijn knechten ga en aardappelen aan klik om te zaaien ( supermest ligt hier precies onder) krijgen ze gelijk supermest. Hier word ik echt niet blij van, doe allerlei questen om supermest en supervoer te bemachtigen en ben het gelijk weer kwijt op aardappelen van 2 uur. Ik hoop dat dit opgelost kan worden want dit heeft me wel bijna 300 supermest gekost en hier word ik echt niet blij van. Ik zeur nooit ergens over want er gaan wel vaker dingen fout maar hoop wel op een vergoeding hiervoor! Dank je wel voor je snelle reactie!!! groetjes -miekedo-

4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Als je SM geeft door op de aardappelen te klikken dan registreert je computer voor de Flashplayer twee muisklikken. Dat kan een heleboel oorzaken hebben, maar meest waarschijnlijke is dat je muis aan vervanging toe is. Niet zomaar een andere muis kopen hoor, eerst eens testen met een andere muis en heb je zelf geen andere dan wellicht die van een buurman of vrienden een half uurtje lenen.

Om in de tussentijd te voorkomen dat je steeds onbedoeld dingen geeft kun je het beste je knechtenmenu steeds na het openen van je knechten tegen de bovenrand aanzetten.
    Dan overlapt er geen gewas meer met je zaai-knoppen.

Als met een andere muis hetzelfde probleem blijft bestaan dan moeten we verder kijken, dan heb ik gegevens nodig als
    • Besturingssysteem plus versie
    • Browser plus versie
    • versie Flashplayer
    • type muis (draadloos/snoer; infrarood/balletje/ergonomisch/etc)
    Daarmee gaan we dan aan de slag.
    Maar eerst de muis uitproberen want dat lijkt mij echt de boosdoener.

5. -miekedo-

Dank je wel voor je antwoord. Ik heb sinds een maand of 2 een nieuwe muis en het probleem doet zich sinds 2 dagen voor dus daar lijkt het me niet in te zitten. Met het zaaien blijven de akkers leeg en vervolgens blijkt er toch gezaaid te zijn (niet zichtbaar). Ik ga er in ieder geval voor zorgen dat mijn knechten menu bovenin staat.

6. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Heb je het al in een andere browser geprobeerd?
    Soms zorgt de update van browser of van de Flashversie met name bij Chrome voor onverwachte problemen.

Zoals je het nu beschrijft lijkt het erop dat je zelf twee keer klikt omdat je geen resultaat ziet van de eerste klik terwijl de klik wel verwerkt is. Het ontbreken van dat beeld is dan soms gevolg van de Flahcache maar die heb je al uitgesloten. Soms is het een gevolg van een verouderde combinatie browser/Flashplayer.
    En bij Chrome... tja, nooit duidelijk waarom het opeens bij deze en gene speler mis gaat nadat Chrome zelf of de ingebouwde Flashplayer zijn geupdate.
    Dat komt omdat Chrome een eigen -niet standaard- verwerking van de flash gebruikt.

Het enige wat we kunnen doen is door uitproberen mogelijke oorzaken uitsluiten tot we een oplossing hebben.

7. polkey

polkey Oudgediende

Zelfde probleem sinds gisteren op alle browsers, vandaar dat ik hier maar reageer.
    Aankopen markt, oogsten wolkenrij en wisselen velden is draaiend bloemetje.
    Ineens krijgt het spel de hik en kan ik snel wolkenrijen oogsten en daarna weer wachten op de volgende hik ( versnelling )
    Eenmaal op het veld kan ik goed oogsten, bomen moet ik zeer rustig doen want met de hik gaat het zo snel dat de susi er op zit.
    o_Ok hinderlijk (en dat varieert per 1 of 2 dagen dat het er weer is) dat de plek onderaan waar de animaties van paashaasjes stonden tijdens event moeilijk zijn te oogsten, er ligt dus een laag op en dat is op alle velden idem sieritems.
    Cache wordt steeds geleegd, muis nogmaals nieuwe batterijen en laptop herhaaldelijk opnieuw gestart omdat je eerst de problemen bij jezelf zoekt.
    Speel nog enkele spelen en die gaan goed.

Edit, voorlopig wel even genoeg van het spel en uitgelogd voor aantal uren en met andere spellen bezig geweest ( ook flash ).
    Op dit moment gaat alles wel soepel, hopelijk blijft dit.

Laatste bewerkt: 25 April 2016
  8. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Heb jij de animaties aanstaan? Toen ik sieritems op het land zette had ik de animaties even aan gezet. Het begon gelijk te hikken. Hik gauw maar weer uitgezet

9. polkey

polkey Oudgediende

Nee annigjen, die staan uit.
    En op dit moment is alles snel, zonder dat er een wijziging heeft plaatsgevonden.
    Behalve dat ik het spel een aantal uren achter het behang heb geplakt xD

(Wel is dat laagje weg van die 'paashaas' en kan normaal worden geoogst, dus in die tussentijd kan BP wat hebben gedaan.)

10. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik had dus gisteren even de animaties aan staan en toen begon het hier ook te hikken. Vandaar de vraag. Gelukkig dat alles weer normaal werkt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.