downloaden

Discussie in 'Help archief' gestart door miekverboom, 13 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekverboom

miekverboom Forumleerling

ik vind het jammer dat het spel erg slecht werk sinds we hem moesten downloaden ik zal het nu iedereen afraden

2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

bij mij werkt het prima hoor. :)

3. wilagten

wilagten Junior expert

bij mij werkt het ook prima

4. rosey1965

rosey1965 Forumleerling

Het werkt bij mij vrij goed, op enkele kleine dingetjes na..... Maar goed, dat neem ik op de koop toe, vanaf het eind van het jaar is het toch over met Flash, dus we moeten óf stoppen met farmen of wennen aan deze manier van spelen.... Ik hoef nu enkel, na wat gepuzzel, nog maar op de snelkoppeling te klikken op mijn bureaublad, in te loggen en de rest gaat vanzelf, al is het iets langzamer....Dus ik blijf gewoon op deze manier spelen, went snel genoeg, dan is de overgang straks niet zo groot.... Via de zoomfunctie, die ik op 125% heb gezet, valt het goed te doen, en anders kan er eventueel een externe monitor die ik nog heb staan, worden aangesloten! En van de week met Flash even wat spullen van de siertuin verplaatsen, de tekst zit wel eens in de weg met oogsten, maar dat is alles...
    Voor iedereen die blijft spelen, veel succes, en veel farmplezier in het komende jaar, wij komen de coronaperiode wel heelhuids door zonder ons te vervelen!

5. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Omdat er een praatgroep is over Unity, waar deze discussie passend is, sluit ik dit draadje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.