Doolhof Minigame

Discussie in 'Overig archief' gestart door .Kiko17., 29 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .Kiko17.

.Kiko17. Doorzetter

Allereerst mijn complimenten voor de makers van de minigame, want deze is echt geweldig! Maar jeetje lieve mensen van BP, 85 keer? Is dit niet een beetje te veel van het goede?

Soms kan ik in 2 minuten het doolhof weer uit, maar vaak genoeg duurt het toch langer en ben ik af en toe ook wel 4 minuten per spelletje wel kwijt. Gemiddeld duurt 1 minigame zeker 2.5 minuut en ben je dus letterlijk bijna 4 uur deze minigame aan het spelen als je alles wilt halen. En dan moet je nog redelijk vlot zijn ook met dat gepuzzel.

Een paar games per dag had leuk geweest, maar tientallen per dag is niet leuk meer. Ik begin het zo zat te raken dat ik deze minigame heb omgedoopt in migraine-game, terwijl ik het de eerste dag nog zo leuk vond.

Ik hoop dat de volgende keer dat deze game gespeeld wordt, dat het wat minder vaak mag. Als we bijvoorbeeld 3 x zo veel leveren in de molen en dan 75 stermuntjes krijgen per game, ipv 25, dan had het een stuk minder heftig geweest.

2. bepblad

bepblad Forumbeginner

Ben het helemaal met je eens, knap bedacht en leuk voor een paar keer spelen.

Ik wil de prijzen graag halen maar inmiddels speel ik de minigame met zoveel tegenzin.

.Kiko17. en Borkie vinden dit leuk.
  3. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ja, daar moet ik het ook wel eens mee zijn. Ik vind de minigames ook altijd erg leuk, vooral de pijpen leggen en dit doolhof door zien te komen. Maar het aantal keer spelen is inderdaad te veel, zodat het vervelend begint te worden. Ik verdeel het daarom ook over een aantal keren per ronde...:music:
    Mag volgende keer wel wat meer variatie in zitten als we zo vaak moeten spelen, of inderdaad meer beloning per spel zodat we minder vaak hoeven te spelen.;)

.Kiko17. vindt dit leuk.
  4. Selvi51

Selvi51 Gevorderde

Hier ben ik het ook helemaal mee eens.

Vind de minigames ook meestal erg leuk, maar deze hoeveelheid??? Nee dat had wel wat minder mogen zijn, tijdrovend en saai :sleepy:

charme63 en .Kiko17. vinden dit leuk.
  5. annigjen

annigjen Keizer van het forum

En toch heb ik heel veel eps uit dit event gehaald. Ben er zelfs 2x ( mss wel 3x) sneller door geleveld. Het mag van mij terug komen. IK het begin was het puzzelen. Maar ik vond dit geweldig. IK heb het met veel plzzier gespeeld. Ik heb 40x maal de eps eruit gehaald. Kwam net 25 tekort voor 41x. Maar dan de kisten erbij met de vele eps. Geweldig. Hoeft voor mij geen 75 stermunten te worden. Het mag ook een uitdaging zijn. Dank je wel BP

-doppie- en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. Selvi51

Selvi51 Gevorderde

:wuerg: Blij te lezen dat iemand het erg leuk vond, helaas vond ik het (ondanks de prijzen) geen fijn event .

charme63 en .Kiko17. vinden dit leuk.
  7. .Kiko17.

.Kiko17. Doorzetter

Annigjen, dit heeft niks met uitdaging te maken, maar met de tijdsduur. Als je maar 40 spelletjes speelt valt dat nog mee, ik heb er meer dan 100 gespeeld en ben ruim 5 uur aan het puzzelen geweest tot ik er scheel van zag.

Deze feedback gaat niet over wel of niet leuk, niet over uitdagingen, maar over de gevraagde tijd die het vergt om de minigames te spelen.

LucieSchreurs, charme63 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  8. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

We nemen feedback over events altijd serieus en zullen dit dan ook doorgeven aan de makers van het spel :)
    De feedback in de praatgroep wordt overigens ook gelezen en meegenomen.

LucieSchreurs en .Kiko17. vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.