Doodskistkalender staat nog op de zomertijd

Discussie in 'Help archief' gestart door thea1963, 28 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

thea1963 Forum freak

hoi hoi,

De doodskistkalender staat nog op de zomertijd waardoor je nu voor TG het kistje van vandaag moet openmaken, het kistje van morgen kan je ook al openmaken alleen verschijnt er bij het openen geen prijs :eek:

2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Haha, ik zie het nu ook ja. xD
    Hier ging de kist gelukkig open zonder TG .maar geen prijs(je)...

3. -jokers-

-jokers- Forumleerling

Ik dacht al dat ik vergeten was om de kist te openen,
    maar ik heb nu dus ook de kist van morgen geopend, inderdaad zonder beloning....

Zojuist verscheen de beloning, mooi op tijd :)

Laatste bewerkt: 28 Oktober 2018
  4. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik wilde zojuist die van vandaag op een van mijn andere accounts nog openen, zou me nu TG kosten. Hopelijk is het op een of andere manier op te lossen, dat deze nog gratis geopend kan worden.

5. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Ik heb zojuist 8 TG moeten betalen.

6. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

hier op schaduw account ook de kist openen met tg en dat heb ik daar niet. hier op dit account de kist van morgen opengemaakt er zat niets in ik dacht ook dat ik hem vergeten was van vandaag.

7. -Jaron-

-Jaron- Forumbeginner

0m kwart voor twaalf wil ik mijn kist openen maar hij blijft hangen komt geen cadeau groetjes Jaron

8. annwei

annwei Veteraan

Hier op 4 accounts ook de boel van slag.
    Ik heb in elk geval van alle 4 een screenshot gemaakt. 8)
    Stuur het indien nodig naar support.

Op mijn hoofdaccount kist van vandaag wel op tijd geopend (voor 23:00 uur), kan ook de kist van morgen openen maar geen cadeau.

o_Ok hier van een screenshot gemaakt.

Edit: nu na 0:00 uur is het cadeau van morgen (nu dus vandaag) wel te zien.

Laatste bewerkt: 28 Oktober 2018
  9. recer666

recer666 Forumleerling

Hier hetzelfde probleempje, kan de kist van vandaag niet openen zonder TG. kan wel de kist van morgen openen

10. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Off topic (maar wel met probleem te maken;) Ik denk dat het niet alleen bij doodskist verhaal (zie reactie's hierboven bv.) het probleem, want ik zag net bij een ander topic ook de vermelding van gisteren geplaatst voorbij komen terwijl bericht net na 22:00 op 28-10-'18 geplaatst is.

11. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Het lijkt er inderdaad op dat we niet helemaal bij de tijd zijn, zomertijd loslaten is ook lastig. Het is in ieder geval doorgegeven en ik verwacht dat het wel weer correct opgelost gaat worden.
    Niet schrikken als wij hier op forum er wat later op terug komen, ik zal er vanavond zeker naar kijken wat er vanuit BP voor reactie is gekomen op dit probleem.

harm-jan70 en Borkie vinden dit leuk.
  12. lovely

lovely Forummeester

Blij dat het snel opgelost wordt,beetje jammer van de tg:(

13. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

14. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Een kistje stond weer kruisje bij niet aan zomertijd gedacht brrrrrrrrrrrrrrrrrr

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.