Terugkoppeling Dinsdag vraagdag! vraag voor 24-02-2015.

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 24 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
?

Welke van de volgende gereedschappen heb je het meest nodig?

  1. Bijenkoningin

    1 stem(men)
    0,4%
  2. Rieten mand

    1 stem(men)
    0,4%
  3. Eikenstekje

    1 stem(men)
    0,4%
  4. Penseel

    4 stem(men)
    1,6%
  5. Houten hamer

    4 stem(men)
    1,6%
  6. Oud metaal

    46 stem(men)
    18,1%
  7. Grijparm

    8 stem(men)
    3,1%
  8. Ik heb geen gereedschappen nodig

    118 stem(men)
    46,5%
  9. Ik heb alle gereedschappen nog nodig

    47 stem(men)
    18,5%
  10. Ik moet andere gereedschappen die niet in deze enquête worden genoemd

    24 stem(men)
    9,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

    Lieve Halfgod

    in evenredigheid komen de houtenplanken veel minder dan spijkers bv en bijna bij elke stal die je bouwt heb je houtenplanken nodig
    verder bij iets nieuw komt het traag op gaan
     
  2. paardjes1

    paardjes1 Forumleerling

    ik heb nog niet van alle stallen meerdere werkplekken daarom heb ik op alle gereedschap gestemt.
    Vooral zoals hiervoor al eerder vermeld zijn de houten planken meer welkom dan de spijkers.
     
  3. Jacq57

    Jacq57 Doorzetter

    Ik denk dat ik een heel veel spelers met mij dolblij zouden zijn als ze een goudezel wonnen aan het rad, ik zou het zeker de moeite waard vinden, het kost mij althans heel veel moeite om zo'n ezel "vrij te spelen" en in een quest te kunnen stoppen, beetje negatief hoor coco
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik was dolblij met mijn goudezel. Al voordat de quest soep en vrienden kwam. Toen die quest in het spel kwam heb ik er apart in het juichdraadje nog voor de goudezel gejuicht. We hadden het over de eenzame verblijven. Deze leveren om de 9 uur ep op. En een goudezel is dan 64 ep. Dat is 128 ep per dag. En dat is in mijn siertuin niet echt de moeite om iets voor uit de siertuin te halen.
    Wanneer ik uit het gewone rad een fokdier van de laatste 3 fases krijg, ben ik er altijd heel erg blij mee. Ik neem alleen niet de moeite om te kijken wat ze me in de siertuin opleveren. Terwijl ik, als het ter sprake komt, spelers adviseer om de vlammenstier te kiezen in de boom der wijsheid, en deze in een eenzaam verblijf te zetten tot ze de magische bonenstaak quest ver genoeg af hebben om deze in te kunnen leveren voor de bonenstaak.
     
  5. Jacq57

    Jacq57 Doorzetter

    Ik lees niet het hele forum na Coco, ik reageer op jouw "tja ik heb een keer een goudezel gewonnen aan het rad" tja dat vind ik een "beetje" negatief klinken
     
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik merkte dat je mijn reactie verkeerd begrepen had. Dus kon ik het niet laten om dat recht te zetten. Ik was echt blij met de goudezel. Na het woordje rad stond een komma en de tekst: maar het was de moeite niet om daar iets anders voor uit de siertuin te halen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.