Terugkoppeling Dinsdag vraagdag! vraag 17-02-2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
?

Waar hou je het meest van in het Valentijn event?

  1. De Mini Game

    22 stem(men)
    5,8%
  2. De beloningen

    72 stem(men)
    19,1%
  3. De graphics

    4 stem(men)
    1,1%
  4. Het verhaal

    0 stem(men)
    0,0%
  5. De quest stappen

    11 stem(men)
    2,9%
  6. De moeilijkheid

    5 stem(men)
    1,3%
  7. Ik hou van de mix van alles

    250 stem(men)
    66,3%
  8. Ik doe niet mee / Ik heb niet mee gedaan

    13 stem(men)
    3,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik ben het hiermee eens, alleen denk ik aan de mensen die niet zo handig zijn in spelletjes, zij moeten ook de kans krijgen om dit af te maken zonder keurig te mikken. wat je wel zegt is dat de "pijlen" makkelijker te verdienen kunnen zijn.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  2. 123Pien

    123Pien Forum freak

    Nou, daar ben ik het dan niet helemaal niet mee eens......
    10 gouden bananen..............woeha...........voor de eerste keer; geweldig! En dat is wel gelijk "een dubbele beloning", want normaal krijg je met 1 x levelen maar 5 GB.
    En wat dacht je van 5 WAC....? Vind ik ook niet kinderachtig.
    Dat in combinatie met de andere prijzen, maakt het voor mij zeer de moeite waard.
    Juist omdat de spelletjes/opdrachten in z'n geheel niet zo moeilijk waren.
    Als je het over "prijs/kwaliteit verhouding" hebt, vind ik dat we deze keer niets te klagen hebben! :D
     
    zeij001 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  3. *Willeke*

    *Willeke* Commandant van het forum

    Helemaal mee eens Pien!

    en on topic, ik heb voor de mix gekozen.
     
    123Pien vindt dit leuk.
  4. tootje

    tootje Commandant van het forum

    Ik kies altijd voor de beloningen.....:oops:
    Hoe ik aan ep en ander begerenswaardig spul kom, maakt me niet zo veel uit.....Als het maar snel en veel is....:wuerg:xD
     
  5. bassiefarmer

    bassiefarmer Gevorderde

    Ik heb beloningen aangevinkt.
    Maar de mix vond ik een hele goeie 2e.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  6. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Ik heb gekozen voor de mix
     
  7. breston18

    breston18 Forumkenner

    Heb ook voor de mix gekozen, hoe afwisselender hoe leuker
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  8. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ik heb voor de beloningen gekozen. Ik vind 10 GB wel een hele mooie prijs ;). Verder vind ik de beloningen altijd het belangrijkst bij een event. Geen event zonder dat we graag beloond willen worden voor het ploeteren haha. Ben ook altijd tevree met wat we krijgen, alles is welkom :)
     
    scooty1957, Sintra98 en tootje vinden dit leuk.
  9. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik hou van de mix van alles wel vond ik dat er erg veel gewas nog op het eind moest worden gekweekt
    om de pijlen te kunnen maken, en ook de verhoudingen van wat de pijlen opbrengen die over gebleven zijn
    tot de BD en EP zijn zoek. de planten en de schachten brengen dan alleen al meer op dan een complete pijl
    De minigame was wel erg leuk, maar kostte voor de spelers die wij begeleiden erg veel tijd. Dus hoeft wat ons betreft niet moeilijker gemaakt te worden
     
    _Jeanie_ en Gert-Jannetje vinden dit leuk.
  10. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Gekozen voor de mix. Afwisseling is leuk. Ik denk dat een mini spel in het spel niet al te moeilijk moet worden omdat je voor b.v. pijlen best veel gewassen nodig hebt. Dan is het niet leuk als je mis schiet. Ik oogst met knechten dus het is voor mij zo weer ingezaaid maar dat geldt niet voor alle boeren. Daarnaast moet het ook leuk zijn voor de kleine boeren onder ons, of boeren die een mindere hand-oog coördinatie hebben, om een kans te kunnen maken.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  11. martijn35

    martijn35 Forumbeginner

    de events zijn leuker met afwisseling zou wel top zijn als er een event komt waar je meer kans krijgt op gouden fokdieren
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  12. woepsie

    woepsie Forumleerling

    De beloningen zijn hetgeen waarvoor ik het doe. De gouden bananen waren geweldig!
    Eerlijk gezegd kijk ik niet eens naar het verhaal eromheen, alleen naar wat moet ik doen?
    Ik blijf het vervelend als je de molen moet gebruiken voor een event, die heb je al veel te hard voor andere zaken nodig. Als het dan toch moet misschien een keer de Baha-molen? Verder zou ik heel graag zien dat de Baha-molen ook supervoer zou kunnen maken.

    User: woepsieID: 9871624
     
    scooty1957 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  13. stelhoeve

    stelhoeve Forumkoning

    Ik heb gekozen voor de mix
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.