Terugkoppeling Dinsdag vraagdag! vraag 13-01-2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 12 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
?

Wat zou je willen zien in de komende events?

1. Minder eventplanten

91 stem(men)
    16,3%
  2. Meer tijd gerelateerde levels

16 stem(men)
    2,9%
  3. Meer verscheidenheid in de levels en nieuwe mechanieken daarin

56 stem(men)
    10,0%
  4. Thema's die specifiek zijn voor bepaalde landen

28 stem(men)
    5,0%
  5. Langere duur van de events

124 stem(men)
    22,2%
  6. Betere beloningen

177 stem(men)
    31,7%
  7. Ik ben helemaal tevreden over de huidige events

67 stem(men)
    12,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. katbla

katbla Forum freak

strandclub is een 2-vaks item en die kan je wel van je buren als cadeau krijgen ...

on-topic, ik heb gestemd voor minder eventplanten, het is supersaai om dagenlang hetzelfde gewas te zaaien...:sleepy:

2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Off-topic...

De strand-club kan niet op een wolkenrij geplaatst....

On-topic....
    zou graag zien dat de alleen lezers ook een reactie plaatsten...
    en toch gaan stemmen..anders wordt je stem niet gehoord..en blijft alles bij het oude..
    Want in dit geval ist..wie niet stemt....stemt toe..
    Niet dat het moet van mij hoor, maar sommige veranderingen zouden voor iedereen fijn kunnen zijn..

-Coco1968- en tootje vinden dit leuk.
  3. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

ik heb gestemd op minder eventplanten,zelf had ik liever gehad dat ik had kunnen stemmen op een mogelijkheid om zelf te kiezen voor 4 of 8 uurgewas.Of topic ook zou het leuk zijn als de stallen\bomen trein ,de recyclomaat,Renzo en natuurlijk het Ruilevent weer eens langskwamen

4. BaukeS

BaukeS Halfgod

mij lijkt het ook fijn om een event te hebben, die je niet alleen kan spelen als je heel ver gevorderd bent in het spel
    vb:
    een paar maanden terug moisten we drakensaus maken. daar moest je heel hoog voor zijn.
    mij lijkt het leuk als je toen ook babysaus (minder pittige saus) kon maken. saus met eerdere ingredienten, maar dan wel meer per saus en ook meer saus per quest. dan kunnen er gewoon meer mensen meedoen aan dat sort quests

5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat lijkt me helemaal niet off-topic. Het gaat toch om wat je wilt zien met de komende events? Dat zijn dus óók die events.

Daxter1966 vindt dit leuk.
  6. walter25000

walter25000 Forumleerling

Ik ben helemaal tevreden over het spel. Toch zou ik graag zien dat er een kleine verandering zou plaats vinden met de behaalde wolkenrijen. Door wolkenrijen te koppelen en samen te voegen. Nu moet iedereen die veel wolkenrijen bezit bijna 10 minuten klikken om de wolkenrijen en de daarbij behorende voordelen voor zowel farmerama als bahamerama te activeren. Door de wolkenrijen samen te voegen komt er ook meer ruimte vrij voor komende beloningen en word de ruimter niet meer tot eindeloos uitgebreid.

7. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Ik heb gekozen voor meer verscheidenheid in levels. Daar staat echter ook bij dat er andere technieken moeten komen. Dat hoeft voor mij niet echt. dus vind ik het wel een lastige keuze.
    En met meer verscheidenheid in levels bedoel ik, dat het voor alle spelers, lagere of hogere, mogelijk is om op een leuke manier mee te doen aan events. Niet zoals bij het vorige event, dat alle spelers onder level 61 niet aan dit event mee konden doen.
    Er mag van mij ook best niveauverschil aangebracht worden, als dat maar niet betekent, dat de moeilijkheidsgraad voor de hogere levels ineens belachelijk hoog worden opgeschroefd, want dan haak ik wel af. Of dat met meer uitdaging bedoeld wordt, meer fokken, dus meer sv. De laatste tijd wordt er inderdaad wel een behoorlijke aanslag op je hoeveelheid sv gepleegd. o_Ok al krijg je er dan soms een deel van terug.

8. okaview

okaview Forumleerling

Ik zou graag dat de tijd wordt aangepast met andere landen voor de events.
    Ik zit met 9 uur tijdsvershil met Nederland en als een event start slapen wij nog en op het eind verliezen we weer een nacht.
    Zo is voor mij toch al gauw een event 18 uur korter of moet s'nachts er uit denk het niet. Zo moet ik dus veel met alle trucken een event spelen om het af te maken en dan lukt het nog niet altijd.

9. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik begrijp dat er nadelen zitten aan een andere tijdszone, maar iedereen heeft wel even veel tijd.
    Wanneer het event in de nacht begint, kun je dus s'morgens vroeg beginnen en de laatste avond tot het eind gebruik van maken. Wanneer het op de middag begint, kun je s'middags wel een start maken, maar moet je er wel op letten dat je ook s'middags al moet stoppen. Met de laatste 5 uurs gewassen gaat het wel, maar met 8 uurs gewassen kun je s'morgens niet meer zaaien om op tijd in te leveren.
    Het probleem voor BP is dat wanneer de landen ingedeeld worden op tijdszones, veel spelers een tijdzone zullen nemen die hen uitkomt. Spelers die dus laat gaan slapen gaan in China beginnen en in Amerika eindigen. Dan moet het echt ingebouwd worden dat je speelt naar de tijdszone van waar je inlogt.

10. LadyFamerieke

LadyFamerieke Forumkoning

Er wordt een reactie gevraagd van lezers, okay dan
    Allereerst heb ik gestemd voor betere beloningen.

Verder heb ik de reacties gelezen en ik heb niet veel toe te voegen. Vooral Nicolle 73 heeft mijn mening het beste verwoord. Ik doe eerlijk gezegd niet vaak mee aan events of hoogstens een stukje.
    Daar kunnen verschillende redenen voor zijn, te lange duur van event gewassen, beloning niet hoog genoeg naar wat je moet inleveren. Inderdaad ook vooral om de fokdieren.
    Het zou geweldig zijn als je van gewassen af kan komen die niet te verkopen zijn op de markt omdat het geen BoerenDuitje meer oplevert.
    Ik lees hier en daar dat spelers in de stress raken om een event af te ronden, tja, dat ben ik niet van plan, dit is een spel en een spel speel je voor ontspanning, althans ik wel.
    Een speler had de optie om een recept te winnen bij een event, vind ik een heel goed idee, evenals lekker veel SV voor fokevents samen met een leuk dier. Bovenstaande is voor mij ook een reden of ik een quest wel of niet doe. :)

nicolle73 vindt dit leuk.
  11. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Ik heb gestemd voor langere duur van het event. Omdat mensen die moeten werken zo ook eens een kans krijgen om een event te halen. Verder zou het ook goed zijn om bij events alleen gewassen te vragen die lang moeten staan, dat zou de werkenden ook kunnen helpen een event te halen, dus 8 uur of langer gewassen.

12. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Hier dan de internationale resultaten:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.