Terugkoppeling Dinsdag vraagdag! vraag 10-03-2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 9 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
?

Naar wat voor type runes voor de Boom der Wijsheid gaat jullie voorkeur uit

1. Fok gerelateerde runes

13 stem(men)
    3,2%
  2. Ambachten gerelateerde runes

2 stem(men)
    0,5%
  3. Runes voor meer ruimte

210 stem(men)
    51,9%
  4. Bahamarama gerelateerde runes

48 stem(men)
    11,9%
  5. Buff runes (voor ambachtsproducten)

18 stem(men)
    4,4%
  6. Diverse gerelateerde runes

25 stem(men)
    6,2%
  7. Ik gebruik de Boom der Wijsheid niet

1 stem(men)
    0,2%
  8. Ik hou van alle soorten runes

88 stem(men)
    21,7%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bepsels

bepsels Forummeester

Ik heb gestemd voor: ik hou van alle soorten runes, dan kan een ieder zelf kiezen.

schaapje52 vindt dit leuk.
  2. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ik ook.

3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik heb gestemd voor ik houd van alle soorten runes.

Ik vind het erg belangrijk dat er afwisseling blijft in de boom zodat iedereen zelf kan kiezen waar je de sterren in wil zetten.
    Natuurlijk ook graag de sterretjes weer terug.

bepsels vindt dit leuk.
  4. Wendie

Wendie Forumbewoner

jammer dat je er niet 2 kunt kiezen :oops:

ik heb dus maar die voor meer ruimte gekozen
    maar had ook graag voor buff-runes willen kiezen (als dit tenminste een nieuw slot oplevert wat permanent is, niet tijdelijk)

Sintra98 vindt dit leuk.
  5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Daar heb ik ook voor gekozen, en dan in de eerste plaats voor mezelf. Ik vind alle soorten runes gewoon leuk. En zal er dan ook weer vol voor gaan om ze vrij te spelen. Meer ruimte is niet mijn eerste keus, hoewel die op dit moment wel de meeste stemmen heeft.
    Ik heb zoveel stallen dat ik nog wel een veld of 5 velden meer vol kan zetten, maar dan is een keer oogsten ook zoveel meer werk.
    Toen de boom en het bos kwamen heb ik ook eerst naar boven gespeeld en tussendoor kleine stukjes in het bos vrijgespeeld.

bepsels vindt dit leuk.
  6. rikmark

rikmark Forum freak

Ik heb gestemd voor meer ruimte.
    Een extra veld, bos of wat dan ook zou erg welkom zijn.

Sintra98 vindt dit leuk.
  7. hihija

hihija Junior expert

Ik heb NIET voor meer ruimte gestemd omdat je dan bij events nog meer moet leveren.
    Wel voor meer ruimte bij de buf en dan zilver en diamant

bepsels vindt dit leuk.
  8. astrid1960

astrid1960 Forum-analist

Ik heb gekozen voor meer ruimte, dit vindt ik nl het grootste probleem maar ik me ook erg vinden in bovenstaande.

9. bepsels

bepsels Forummeester

Meer ruimte geeft denk ik ook nog veel meer werk op de farm. Als je met knechten werkt is dit niet zo erg, dan is alles in no-time geoogst. Maar als je die niet hebt... nou vul maar in.

10. nachtlady

nachtlady Forumleerling

zou mooi zijn dat er 2 stukken land bij komen 1 voor alleen bomen en 1 voor alleen stallen

11. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het zou door veel spelers als minder ervaren worden als je alleen maar bomen in het bos kunt plaatsen en alleen maar stallen op de weide. En dan op de akker alleen maar gewas. Zou je verwachten als je de namen bekijkt.
    Ik ben blij dat ik redelijk wat mammoetbomen heb, zeker als er inderdaad een veld zou komen waar je alleen bomen kunt plaatsen. Ik moet er niet aan denken een heel veld met alleen maar bomen met de hand te moeten oogsten.

12. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

ik heb voor meer ruimte gekozen omdat er steeds meer bijkomt en je niet meer zoveel plaats hebt om alles optimaal te kunnen verbouwen.
    Als tweede zou ik voor de buffs gaan ook een chronisch tekort aan diamant sloten

13. tootje

tootje Commandant van het forum

Ruimte. Niet zozeer voor stallen, maar voor veel ep gevende bomen.... 8)

14. popje4

popje4 Levende forumlegende

meer ruimte.....met sterren dat dan weer wel anders heb je niks aan de wijze boom (hoe wijs is die trouwens?) ik zou het fijn vinden om meer te kunnen zaaien nu, door ruimte gebrek, koop ik toch ook regelmatig gewassen (mits de prijs niet te hoog is) maar er komt wel steeds meer bij aan stallen en bomen dus reken maar uit je komt te kort......misschien moeten we hier ook wel de stallen omhoog gaan werken net als in RL, wolkenkrabbers?

15. mama..66

mama..66 Junior expert

graag ook meer ruimte

16. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

Kies voor de Buff om een extra Diamant en/of gouden slot, al is een heel nieuw veld aan ruimte erbij ook nooit weg maar we krijgen al het koraalrif dan zou het totaal op 7 velden komen, dat is met de hand niet meer te oogsten en stoppen allen die geen knechten hebben er acuut mee lijkt mij.
    Daarnaast komen er door meer ruimte 25 % meer aan gewassen enz. op de markt wat de prijzen ook met hetzelfde percentage kan doen dalen op de diverse markten, (is dit goed of slecht voor de farmers).
    Maar de uitslag staat al bijna vast meer ruimte staat met 51.8 % bovenaan.

17. bospork

bospork Gelegenheidsauteur

kies voor meer ruimte:inlove:

18. tietelien

tietelien Forumleerling

Heb voor meer ruimte gekozen, en als 2e zou mijn voorkeur gaan naar een 2e diamantslot

19. BaukeS

BaukeS Halfgod

ik heb fokrunes gekozen.
    gratis fokdieren en sv vind ik namelijk altijd wel prettig

20. -tonio76-

-tonio76- Forum prof

Zou ze allemaal kunnen kiezen:
    1. Fok gerelateerde runes

als er nieuwe fokdieren bij komen dan zeker leuk om deze in de boom vrij te kunnen kopen
    2. Ambachten gerelateerde runes

als dat inhoud dat er meer met de ambachten worden gedaan zeker nu staat de alchemist bij veel mensen stil namelijk dus ook daar zie ik nog wel een uitdaging in om die aantrekkelijker te maken
    3. Runes voor meer ruimte

zou ik zeker kiezen omdat iedereen wel een probleem heb met zijn voorraden neer te zetten, zou zeggen maak een veld voor alleen je bomen
    4. Bahamarama gerelateerde runes

ls dit in zou houden dat de bahama groter zou worden zeker een keuze van mij dan maar ook uitbreiding qua gewassen zou fijn zijn
    5. Buff runes (voor ambachtsproducten)
    6. handig als er een rune komt waardoor je 2 diamanten slots kan verkrijgen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.